SITEMAP

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Current Range: 4 / 33 / (510366 - 510420)

510366. Tankard Town | For Faith and Family
For Faith and Family. February 15, 2015. TANKARD TOWN IS UNDER CONSTRUCTION. MORE TO COME! Welcome to Tankard Town! We will live and learn about family, life, relationships, and any other aspects that helps us to be successful on this journey of life. Tankard Town is created by Patrice Tankard Productions. More to Come! In the meantime, please go to Face Book and like our page “Tankard Town”. PATRICE TANKARD “THE MAYOR” OF TANKARD TOWN. PATRICE TANKARD and HER FAMILY. TANKARD TOWN’S FIRST FAMILY!
tankardtown.com
510367. The 2015 Tankard Tuneup, Ottawa, Ontario, Canada
View All Our Spiels. The 2015 Tankard Tuneup. RCMP Curling Club, Ottawa, Ontario. Entry forms are online. Moosehead - Capital Curling - Ottawa Curling Club.
tankardtuneup.capitalcurling.com
510368. Tankar Efter Midnatt -
Nu och sen dårå. Detta är min sista vecka på "jobbet" där jag suttit i nästan fem år. Nu är det ju inte så att jag kommer gå arbetslös utan jag är fortfarande anställd men skall istället börja jobba för Volvo IT i Göteborg. Att börja jobba i Göteborg är givetvis en nackdel eftersom det innebär att jag kommer få pendla 2 timmar varje dag från Uddevalla till Göteborg och hem igen. Tyvärr är det nog något jag får lära mig leva med då det är dåligt med jobb i Uddevalla med närhet. 4) Jag flyttar ihop med H.
tankareftermidnatt.blogg.se
510369. Tankar eg tenkjer
Søndag, oktober 26. Lagt inn av Ingvild. Send dette via e-post. Lørdag, oktober 25. På onsdag gjekk eg på ei dør. Skikkelig feilberekning, rett og slett. Snakk om å vere vimsete. Men slikt er heldigvis ikkje farlegare enn at eg kan smile av det i etterkant. Lagt inn av Ingvild. Send dette via e-post. Søndag, oktober 5. Noko godt i vente. Tankane manglar ord, så bilete får tale for seg. Lagt inn av Ingvild. Send dette via e-post. Mandag, september 1. Utsikt frå Blånipa, vestover mot Florø. Send dette via ...
tankaregtenkjer.blogspot.com
510370. Tänkare i tiden
Fredag 31 december 2010. Gott folk- snart är ett år över- ett nytt tar över -2011. Vad hände detta år? Och vad hände inte? Och vad kommer att hända 2011? Många frågor som kräver svar - eller spekulationer. Liten årslista från året som gått:. Retorik -konsten att övertyga- framföra tal - att behärska det levande ordet som konstform - det är kort o gott konst d! Årets citat / oneliner. Show me the difference between us! We care about the small people! Robyn , http:/ www.youtube.com/watch? Ja vad hände 2010?
tankareitiden.blogspot.com
510371. Tankar Electrotherapy for all your Electrotherapy Units needs and Electrotherapy Accessories and Supplies, AMREX, Mettler, Chattanooga, Metron, 2-channel, 4-channel, Ultrasound, Muscle Stimulation
Compare our products and prices on. Patient Lifts and Slings. Treatment and Rehab Tables. Combo, Stim and Ultrasound Units. Low and High Volt Stimulators. Soundheads, Probs and Modules. Tankar is your source for quality low-cost chiropractic tables. We are a small business with small businesses in mind. At Tankar Medical we have a mission; to provide chiropractic tables. And supplies at the lowest prices without sacrificing quality standards, service or our integrity. U-20 Portable Ultrasound Unit by.
tankarelectrotherapy.com
510372. 単身赴任の家電は買わずにレンタル
お値段は例えば冷蔵庫 洗濯機 炊飯ジャー 電子レンジ 掃除機 オーブントースター.
tankaren.info
510373. Tänkaren
tankaren.se
510374. Combat Tank Arena - Home Page
Combat Tank Arena - Home Page. Combat Tank Arena Website. To visit Combat Tank Arena - Home Page.
tankarena.co.nr
510375. The domain name is registered
THE DOMAIN NAME IS REGISTERED. DOMÉNA JE ZAREGISTROVÁNA. A DOMAIN NÉV REGISZTRÁLT.
tankarena.com
510376. my own blog hall
My own blog hall. You know my name, not my story. you've heard what i've done, not what i've been through. if you were in my shoes, you'd fall the first step. Kaple (✿◠‿◠). I am a blogger saying HUG YOUR DREAMS. Writing isn't my best friend. I just write to express not to impress. Give hope to others, let them be reminded of what's true and there's nothing more powerful than one's heart. ♥-♥-♥- ♥ ♥ noʎ ǝǝʌol ı ♥. View my complete profile. Say PLEASE . . . There was an error in this gadget.
tankarenapple.blogspot.com
510377. Ord och text dansar tillsammans | Mina tankar
Ord och text dansar tillsammans. Juni 21, 2011 av Endast tankar, stora som små. Ibland kanske det är lättare att gå vidare än vad man tror. Fast att hitta rätt sätt att göra det är nog egentligen det som är mysteriet. Juni 18, 2011 av Endast tankar, stora som små. Jag saknar gemenskap. Jag saknar skratten. Juni 16, 2011 av Endast tankar, stora som små. Tsm med världen finaste vän. Fick se mycket och uppleva saker som kommer bli minnen för livet. Nu blir det natt i Tierp och tack för en vacker dag. Jorden...
tankarendast.wordpress.com
510378. TTNet Webim
tankarenerji.com
510379. Tanka Research
203-1275 Broad St. Regina, Saskatchewan Canada S4R 1Y2. Telephone (306) 757-8578 Fascsimile (306) 525-0750.
tankaresearch.com
510380. Tanka - Restaurante Cozinha AsiaticaTanka
O que é Tanka. Praça da Liberdade, 149 - 1º andar (dentro do Hotel Akasaka). Em frente a estação de metro Liberdade. 11) 3272-8978 ou 3271-1353. Praça da Liberdade, 149 - 1º andar (dentro do Hotel Akasaka). Em frente a estação de metro Liberdade. 11) 3272-8978 ou 3271-1353.
tankarestaurante.com.br
510381. Intressant läsning
tankarfordagen.arospedagogen.se
510382. tankarfranannamaria.blogg.se - Reflektioner och tankar kring mitt uppdrag som specialpedagog och förstelärare
Reflektioner och tankar kring mitt uppdrag som specialpedagog och förstelärare. Välkommen till min nya blogg! Publicerad 2014-09-19 13:27:58 i Allmänt. Välkommen till min nya blogg!
tankarfranannamaria.blogg.se
510383. Tankar från blå!
Lördag 12 februari 2011. Det kan bara bli grymt! Vilken match det kommer att bli imorgon! Vi som kämpat, för att hitta en livboj, men ännu inte är riktigt säkra på att den vi hittat kommer bära oss imorgon. Mot. Som är desperata och som bara måste hitta minst två poäng för att ha en chans att inte sjunka och inte ens det är en garanti. Att det skulle bli jämnt in i det sista, var något som jag tidigt var väldigt övertygad om. Länge såg det ut som att sista matchen uppe i. Men häftigt är det. Det skulle g...
tankarfranbla.blogspot.com
510384. Tankar från dagen
Lisas reflektioner över händelser som passerar. Tisdag 27 maj 2014. Går tiden så fort? På frågorna svarar jag ja! Och förundras, men samtidigt även förfasas en aning över svaret! Ja, så fort, så fort går tiden. Min kära mamma, om en vecka är du där! Och jag hoppas kunna vara den som serverar dig kaffe och tårta, som hjälper dig att öppna paketen, som ordnar med mängderna av blommor och som får vara med och dela ditt skratt, ditt leende och dina kramar! Kommer du ihåg de stunder vi hade vid älvbrinken, på...
tankarfrandagen.blogspot.com
510386. Tankar från finkelknabben
Bättre dela med sig av eländet än att bära det själv. Onsdag 7 april 2010. 3 veckor av hostande, jag är så otroligt less. Orkar inget, och i ärlighetens namn så ids jag inget heller. Förmodligen av samma anledning som jag inget orkar! Blir ingen fjällresa, febern vill inte riktigt ge sig och jag vet att jag inte kan låta bli att ta i allt vad jag orkar när jag är ute med skoter, så av ren självbevarelsedrift blir det att stanna hemma. Fredag 26 mars 2010. Fredag 12 februari 2010. Du skall inte döda.".
tankarfranfinkelknabben.blogspot.com
510387. Tankar från fjärde våningen
Tankar från fjärde våningen. Fredag 9 september 2011. Sorry, vet att jag är världens sämsta bloggare just nu. Det finns liksom aldrig tid eller energi att blogga men snart så ska jag ge er en capture of the last couple of months :-). Måste bara dela med mig av denna underbara sammanfattning av det svenska dejting-fenomenet:. Http:/ www.thelocal.se/17566/20090216/. Läs och skratta igenkännande - för det stämmer SÅ VÄL! Torsdag 23 juni 2011. Glad midsommar kära vänner! Här är min favoritvisa:. Super du så ...
tankarfranfjardevaningen.blogspot.com
510388. Tankar från Grottis
Jag är en person som sprang för första och enda gången till tunnelbanan 2003 och som nu har bestämt mig för att bli en joggis. Grottis är platsen där jag bor, samlar mina tankar och får energi till att dela denna galenskap med er! Lördag 19 oktober 2013. Känner mig sjukt nöjd över veckans insats! Två danspass, tre timmars krattning och framförallt, håll i er nu, två (! Tänker nu tillbringa resten av det som är kvar av veckan i mitt lilla soffhörn. Laddar för smäckar, skridande och minst tre. Nu har jag b...
tankarfrangrottis.blogspot.com
510389. Tankar från insidan
Vad är nu detta? Väldigt få människor passar i looken "platt och stripigt", såvida man inte har ett jättestort huvud. Det är bara en ursäkt för människor som har väldigt tunt hår utan fall och som har gett upp allt vad frisyrer heter. Det fina i kråksången med den trendiga mössan är att man har prytt den med en politiskt inkorrekt pälstofs och ingen bryr sig. Rättfärdigar kylan dessa plagg? I alla fall snyggare och varmare än dumstrut. Hoppas att ni får en riktigt skön jul och inte blir för insnöade!
tankarfraninsidan.blogspot.com
510390. tankar
Måndag 8 december 2008. Måste börja träna. kan inte se ut så här längre. Träna mer. äta mindre. Svårt i juletider men det ska nog gå. Tänkte sticka till gymmet imorgon. och på torsdag. Jag är tjock, så är det bara. Och det måste jag göra någonting åt. För jag ser hemsk ut. Söndag 29 juni 2008. Jag vill inte. Orkar inte. Bryr mig inte. Mina rop ekar in i det oändliga. Helt tyst, inget svar. Finns det verkligen en Gud när man känner sig så här ensam. Torsdag 1 maj 2008. Vad ska jag göra?
tankarfranmig.blogspot.com
510391. tankarfranroten -
Gräv och fortsätt gräv. Lyckad start på helgen. Vad mer? Kan du inte skriva om hur vi träffades? Och vad som hände sen? Eh, jo, det kan jag väl. Jag tvekar, men bestämmer mig ändå för att göra ett försök. Jag gräver och fortsätter gräva. Hittar fina minnen. Jag har aldrig skrivit dagbok. Jag hade i och för sig en bok en gång, men det var mest för att den var fin. Den hade ett klent hänglås och var beklädd med rosa och turkos silkesmönster. Drakar och annat exotiskt. 2012-04-15 @ 22:37:04 Permalink. Samla...
tankarfranroten.blogg.se
510392. Tankar från roten | OM BEHOVET AV DEN SOCIALA DEMOKRATIN, BAJEN, KULTUR OCH SÅNT
OM BEHOVET AV DEN SOCIALA DEMOKRATIN, BAJEN, KULTUR OCH SÅNT. Oktober 5, 2011. En annan blogg…. Det har ju uppenbart inte blivit så mycket bloggande här de senaste 10 månaderna. Framför allt har det att göra med min jobbsituation. Sedan årsskiftet är jag politisk redaktör på den rödgröna veckoslutstidningen ETC UppsalaDemokraten. Och sådant jag annars skrivit här har istället hamnat där. Sedan är det ju allt det där andra med sociala medier, Facebook och Twitter. Där en del småpysande skett. December 22,...
tankarfranroten.wordpress.com
510393. Days of our lives
Fredag 27 december 2013. Att tacka för sig när tiden är inne. Har ju rätt länge varit säker på att vården kanske inte helt och hållet riktigt är min grej). Och tänk att lilla jag då blev vald till en av de tjänster som fanns på min nya arbetsplats! Tror att detta kommer att bli helt bra för vår familj, bara vi alla blir varma i våra nya kläder. Jag vill tacka er alla som kikat in här, och ni som lämnat varma kommentarer och mail. Ta väl vara på er, jag önskar er allt gott i livet! Och granen ska ju kläs.
tankarfrantallbacken.blogspot.com
510394. Tankar, funderingar & annat...
Tankar, funderingar and annat. Söndag, maj 22, 2011. Vill du följa med? Onsdag, maj 04, 2011. Jag är inte så väldigt insatt. Men det här med FAS 3 verkar ju vara ren skit för alldeles för många. Av de 45000 som hamnat i FAS 3, så är 25000 fortfarande kvar. Störst del av dom 20000 som lämnat fas 3 har gått i förtidspension. Tisdag, maj 03, 2011. Arga pendlare bränner ner tåg. Se upp SL eller? Onsdag, april 27, 2011. FN-dokumentet som lovade skydd ogiltigt enligt lag. Måndag, april 25, 2011. Som jag skrev ...
tankarfunderingarochannat.blogspot.com
510395. nej jag mår fan inte bra -
Nej jag mår fan inte bra. Känner för att skriva lite nu. det händer ju väldigt sällan numera. Hur ska jag inleda när jag har så mycket som vill ut direkt för att jag skriker av glädje and är så exalterad att sätta ord på min bedårande framgång. Det är så sjukt, från att ha varit fruktansvärt instabil psykiskt and haft massa mediciner som drogat ner mig totalt under flera år till att nu må helt okej/hyfsat bra and endast ha en antidepressiv. Har försökt mig på att finna min kärlek nu på sistonde, faktiskt...
tankarhitodit.blogg.se
510396. tankarhittditt.blogg.se -
Publicerat 2015-02-17 13:59:12 i Vecko vägning. Skillnad sedan förra vägning 1,3. Totalt från om starten -7kilo. V42 är max vikt i år så kör från den). Jag blir tokig på mig själv, la ifrån mig pp räknandet över några dagar. Å har inte lyckats ta tag i det igen. Å med det på 2v 1,3 =(. Känns som om 108 är en liten magisk gräns just nu som jag inte kommer under, men jag ska komma ner under det! Publicerat 2015-02-05 19:32:48 i Allmänt. Maten fungerar bra och lite motion blir det. Önskar en trevlig kväll!
tankarhittditt.blogg.se
510397. Ahlgrens liv i text och bild!
En alldeles vanlig men underbar familj, som bor i ett alldeles vanligt men underbart slott. Familjen består av en något tjock mamma, en väldigt snäll pappa, en ganska bestämd prinsessa och en ganska envis lillsessa. Här kan ni läsa om vårat alldeles vanliga men underbara liv ♥. Fredag 18 oktober 2013. Denna veckan har gått fort och helgen lär springa på i samma takt. Massor på schemat men roliga saker. Nu är det ju snart dags! På onsdag åker familjen på en efterlängtad och VÄLBEHÖVLIG. Nu var det dags!
tankarhosahlgrens.blogspot.com
510399. tänkarhuset -
VAR BLEV NI AV, LJUVA DRÖMMAR? Svensk text: Tage Danielsson and Hans Alfredson, 1976. Originaltext och musik: Gloria Sklerov and Henry Lloyd ( Where Did They Go? Svara, du med röda stjärnan på din vårkavaj:. Alla tåg som går mot lyckans land på första maj. Svara på en fråga från en vän som tappat tron:. När är dom framme vid sin slutstation? Var blev ni av, ljuva drömmar om en rimligare jord,. Ett nytt sätt att leva? Var det bara tomma ord? Var är dom nu, dom som påstod att dom hade alla svar. Nu går åre...
tankarhuset.blogg.se
510400. The Innovative DOC Decompression Table
See more details and on-line ordering. Take your Chiropractic practice to the next level with Eurotech's DOC Decompression Table. The unique design of the new DOC table utilizes a state-of-the-art digital command center for specific vertebral targeting, separate lumbar and cervical decompression programming and continuous readout and graphing of treatment protocols. In addition, the digital command center also controls table elevation and rear flexion all at the push of a button. 8226; Built-in safety fe...
tankarhydromassage.com
510401. Welcome tankari.com - BlueHost.com
Web Hosting - courtesy of www.bluehost.com.
tankari.com
510402. -alma ivarsson-
Ja, det är ganska jättesent just nu, men jag måste bara skriva någonting här. Har skuldkänslor för jag inte skriver. Varken här eller någon annanstans,. Men jag vet att jag borde. Eller, det känns som att jag borde. Vet inte varför,. Men jaja, här får ni iallafall. Jag kollade på OSavslutningen för någon timme sedan,. Spice Girls var definitivt det jag längtat efter mest. Kanske inte programmets. Höjdpunkt precis (allt är ju så.toppat), men ändå det jag längtade efter att få se mest. Från och med framrid...
tankaribokstaver.blogg.se
510403. tankarihaga
Subscribe to: Posts (Atom). View my complete profile. Simple template. Powered by Blogger.
tankarihaga.blogspot.com
510404. Tankar i kaos
Välkommen till min värld. Tourettes syndrom och ADHD med autistiska drag är diagnoserna.resten är jag. Http:/ www.tankarikaos.se/. Boka mig som föreläsare på lisafrick@live.se. Http:/ www.tankarikaos.se/. Eller www.nsph.se/index.php? Stolt Attitydambassadör - läs mer på http:/ www.hjarnkoll.se/. Och www.skane.se/attityder. En del av projekt:bemötande, Psykiatri Skåne. Måndag 20 december 2010. Tourettes Karaoke Christmas Surprise! The Pogues and Kirsty MacColl 'Fai. Fredag 29 oktober 2010. Min chef och ja...
tankarikaos.blogspot.com
510405. Tankar i Kosmos
Friday, January 10, 2014. Läser lite tillbaka i bloggen och ser att jag i mars 2011 hade en dröm. Jag ville ha en iPhone eller ännu hellre en iPad. Nu har jag bägge delarna. Nästan. Mobilen, som inte blev en iPhone utan en Samsung Galaxi S2 (gud ett så tjusigt namn, det förpliktigar nästan att resa ut i galaxerna) har jag haft i drygt två år. Första halva året var jag rasande på mig själv för att jag ramlat dit för försäljarens förföriska ord. Riktigt rasande! Links to this post. Ja, jistanes vad tiden g...
tankarikosmos.blogspot.com
510406. tankar i livet
Tre tavlor blir 2-1 när Schalke 04 bjuder upp till match! 18 mars 2011, 10:29. Tack Aftonbladet, tack Eurosport, tack Schalke och tack Frankfurt. Halvdana målvaktsingripanden och tre mål. Ni måste se sammandraget för att fårstå vad jag menar! Mål från 73 meter och målvakten är INTE felplacerad…. Http:/ www.aftonbladet.se/webbtv/sport/eurosport/article12739965.ab. 18 mars 2011, 09:46. Läs artikeln på http:/ www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/tyskland/article12740343.ab. Samtidigt kanske...
tankarilivet.wordpress.com
510407. Welcome tankarimom.com - BlueHost.com
Web Hosting - courtesy of www.bluehost.com.
tankarimom.com
510408. Mina tankar | En blog om alla orättvisor i världen.
2 januari, 2017. Ok nu går skam på torra land! TV12 har jag tappat allt förtrpende för. Att sända ”Naked dating” är bara för mycket. Allt för att locka till sig tittare bara för att hålla folk borta från verkligheten. Ynkligt tycker jag. Allt är bara Amerikansk propaganda tillika Rothchilds propaganda så att de kan skinna folk in på bara skinnet. Och se till att det kommer att bli krig igen. Och de pengar som man lpnade ut till banker under finanskrisen då? Nar ska man stoppa det fusket? Hur skulle det s...
tankarimossan.wordpress.com
510409. tankarimy
Subscribe to: Posts (Atom). View my complete profile. Simple template. Powered by Blogger.
tankarimy.blogspot.com
510411. angelica johanna pernilla warrén ♥ -
Angelica johanna pernilla warrén. Dåligt med uppdatering. förlåt! Förlåt ännu en gång för en dålig uppdatering. Men har mått riktigt bra den senaste tiden. Ha åkte iväg massor såe. Ha nte haft tid t att blogga xd. Men såklart så ska dt bli ändring p det :). Just nu så sitter man and planerar flytten med. Ska flytta t en lgh ist med mamma and alva. Vilket suger lite menmen (a). Det kommer säkert bli bra. Ihelgen blir det nog. Att dra på bio med tjejerna &. Sedan vara med sarha :D. Veckan har varit najs xd.
tankarinommig.blogg.se
510412. TANKARINORR -
Den riktiga vargavintern slog till. 2012-04-09 - 20:15:49 /. 0 kommentarer kommentera inlägget? 2012-02-27 - 17:33:31 /. 3 kommentarer kommentera inlägget? Skidtur kring stråken som ligger vid campingen. Vackra vyer och det förstår man om man ser hur långt bort den lilla ladan är. Ripa, fantastiskt fin. Blåste friskt när vi skulle ut på jakt. Gorby har go lukt i näsan. Taktik snack med husse. Den riktiga vargavintern slog till. 2012-02-03 - 18:57:12 /. 2 kommentarer kommentera inlägget? En annan som impo...
tankarinorr.blogg.se
510413. Tankar i nutid
Torsdag 30 juli 2015. Av semester, eller ja, nej, kanske inte. Ledigheten har i alla fall inneburit olika former av aktiviteter, allt från att rädda övriga akvarieinvånare från den massdöd bland rödmunstetrorna som inträffade en natt till att begrunda livet som spindel på toaletten i den lilla stuga jag o kusinen hyrde i Ludvika. Lilla, lilla, lilla stugan är den bortre delen med blå dörr. Centralt i Ludvika finns denna gula byggnad. ASEA 60, på -30talet personalbostäder för. Så småningom behövde mormor ...
tankarinutid.blogspot.com
510414. Tankar.io - Tankario
Tankar.io - Tankario play. Tankar.io the new MMA game that is becoming more popular. The goal of this game is to become the largest tank in the game. With a game operated by using the types of WASD and mouse click to shoot.
tankario.org
510415. Tankar i ruddammen
Lördag 8 november 2014. Nätpengar" - ett enkelt sätt att hjälpa VoIF Diana. På varje styrelsemöte så drar undertecknad alltid upp uttrycket "nätpengar" - mina kamrater suckar och tycker nog att jag tjatar en hel del. Men jag tycker att jag har en poäng - åtminstone om man jämför med lotter/skraplotter/Bingolotto m.m. Mycket enklare för föreningen att få in dessa "nätpengar" - än att behöva sälja en massa lotter eller annat. Vad menar jag med "nätpengar"? På hemsidan www.voifdiana.se. Enkelt - eller hur?
tankariruddammen.blogspot.com
510416. TANKAR I TEXT
Mina tankar i ord. Och ibland någon annans. Den här bloggen skapades via leverantören bloggo.nu. Skapa en egen blogg utan krångel eller teknisk kunskap. 0 kommentarer Skriv en kommentar. Publicerat i kategorin andras tankar. Längtan efter Gud är längtan efter en hemkomst,. Ett sökande efter hem. Någonstans där man får vara kvar,. Där man inte kastas ut,. Där man inte behöver försvara sig. Eller ständigt frukta att bli övergiven. Där man är sedd. Såsom den man är. Och uppmanad att lära känna sig själv.
tankaritext.bloggo.nu
510417. Tankar i Tysslinge
Måndag 28 mars 2011. Du behöver inte demonstrera din makt mer i år! Vi vet att vi är helt i ditt våld nu efter två snöiga vintrar. Förlåt att vi tvivlade innan! Men snälla dra vidare till nya marker! Söndag 27 mars 2011. Från Mora träsk till skidorientering. E och jag fixade en kontroll i alla fall, det blev en lagom tur. Jättefina spår fortfarande! Nu är det snart dags att sjunka ner i TV-soffan. Mästarnas mästare ska bli spännande att se. Men det passar dåligt med sportspegeln nuförtiden. J...I dag vil...
tankaritysslinge.blogspot.com
510418. Skyddad blogg. › Logga in
This site is marked private by its owner. If you would like to view it, you’ll need two things:. A WordPress.com account. Don’t have an account? All you need is an email address and password register here! Permission from the site owner. Once you've created an account, log in and revisit this screen to request an invite. If you already have both of these, great! Larr; Tillbaka till WordPress.com.
tankariutbildning.wordpress.com
510419. tankar i virrvarr
Torsdag 18 december 2014. Nu är det jul igen. Vi står inför ännu en jul. Det är bistert ute,mörka dagar o fuktigt o blött,snön lyser med sin frånvaro än så länge.den fuktiga kylan tränger genom märg o ben,men mitt hjärta är fortfarande varmt o pulserande. Jag sjuder av kärlek till magiska stunder i här o nu.av kärlek till slocknade ögon som plötsligt får liv o glittrar.av kärlek till männskor vars förväntningar o drömmar faktiskt blir till verklighet ibland. Hade ett samtal med min mor idag.Hon berät...
tankarivirrvarr.blogspot.com
510420. tankarkanslorreflektioner -
Min väg mot en rikare kolhydratintag. I veckan då jag mätt lite och kontrollerat mitt intag, så ser jag att. 1: jag får i mig för lite kcal, och. 2: jag har kolhydrat fobi. Detta gjorde att jag testat öka, både kolhydrater och kaloriintag. Klart huvudet går upp och ner, men. Värt ett försök, så här såg dagarna ut! Efter träning: Protein , 1 riskaka. Kalkon 23 gram , bär 36 gram , yogi 154 gram. Keso 71 gram äggvita 75 gram. Kyckling 66 gram, Keso 74 gram , bulgar 2 tsk grönsallad. Protein , 1 riskaka.
tankarkanslorreflektioner.blogg.se