rondreisturkije.maxke.nl

index

Onze rondreis start met de. Dag op 12 mei 2006 met een vlucht van Schiphol naar Istanbul. Op het vliegveld worden wij opgewacht door onze reisleidster die ons de hele week zal vergezellen op deze rondreis en ons vanaf het vliegveld naar het hotel brengt. Wij kwamen met onze groep van ruim 100 personen in de vroege morgen aan in ons hotel Mosaic. In Istanbul. Na een paar uurtjes te hebben geslapen stond ons dag 2 te wachten. Wij vertrekken al zeer vroeg met onze groep in 3 bussen. We rijden via Izmir, we ...

TRAFFIC RANK FOR RONDREISTURKIJE.MAXKE.NL

January

Sunday

Hey there! Start your review of rondreisturkije.maxke.nl

1 seconds

CONTACTS AT RONDREISTURKIJE.MAXKE.NL

index | rondreisturkije.maxke.nl Reviews
DESCRIPTION
1 in bergama
2 in kusadasi
3 istanbul
4 dag istanbul
5 coupons
Apache/2.2.29 (Unix)

index | rondreisturkije.maxke.nl Reviews

Sardis

Na de lunch op deze 5e dag gaan we richting Bandirma door de Groene Vallei maar bezoeken eerst nog Sardis. Hier bevindt zich het Romeins Gymnasium en de Artemis tempel.

Bursa

Op onze 5e dag vertrekken wij uit Bandirma richting Istanbul maar eerst gaan we nog naar Bursa. Wij bezoeken daar de Sultan Mehmet Moskee ook genoemd de Yesil Camii of Groene Moskee. Ook bezoeken wij Yesil Turbe of Groene Mausoleum. Verder heeft het stadje een paar oude winkeltjes om eens goed rond te snuffelen.

Ephese

Op onze 4e dag bezoeken wij Ephese. Deze stad stamt uit de tijd van de 7e eeuw v.Chr. en lag aan de voet van de berg Pion. Later is deze stad verhuist naar de helling van de Koressos berg. Aan de rand van de stad lag een haven die in de middeleeuwen volgelopen is met slib uit de rivier Kaystros. Na de periode van welvaart is de stad in de 14e eeuw verlaten.

Hierapolis

Op de 5e dag vroeg in de ochtend gaan we richting Pammukale, eerst gaan we nog naaar Hierapolis en de Koningsgraven of het Necropolis. Hier zijn talloze graftombes te zien. De oude stad Hierapolis bezichtigen wij niet maar rijden met de bus rustig langs deze stad.

rondreisthailand.org rondreisthailand.org

rondreisthailand.org

Welcome to the home of rondreisthailand.org. To change this page, upload your website into the public html directory. Date Created: Tue Oct 23 08:55:24 2012.

rondreisthailand2009.wordpress.com rondreisthailand2009.wordpress.com

Rondreis Thailand 2009 | Cor en Thea’s verre reis

Cor en Thea’s verre reis. Dag 1 – Het vertrek (6 jan.). Woensdag 21 januari 2009. Met deze grote jongen gaan we zometeen de lucht in. Om half zes kregen we het ontbijt opgediend, want we zouden rond zeven uur landen. Dag 2 – Aankomst en middagprogramma (7 jan.). Dinsdag 20 januari 2009. Hans en Marja van Andel. Jan en Loes van Ruijven. Henk en Anja Meywaard. Piet en Nel Admiraal. Frans en Marije van Wanrooij. Kees en Tineke Mak. Antoon en Ria van Roosmalen. Cor en Thea van Schijndel. Daarna gingen we nad...

rondreisthailandcambodjavietnam201.blogspot.com rondreisthailandcambodjavietnam201.blogspot.com

Rondreis Thailand-Cambodja-Vietnam 2010

Bezoek aan de Wereldreizigers Michael en Robin. 21-2 Return to Bangkok! Zondag ochtend om half 5 stonden we op want we gingen op weg naar Bangkok om pap en mam te verwelkomen! Eerst de tuctuc naar het vliegveld, dan even 2 uur wachten, 1 uur vliegen naar Bangkok en dan nog eens de taxi naar Khao San. Gelukkig heeft Michael een foto gemaakt van de locatiekaart van het guesthouse, dit heeft echter niet veel baat want van de kaart klopt helemaal niets! S Avonds eten we uiteraard Thai voedsel (curry, pittig ...

rondreistsjechie.blogspot.com rondreistsjechie.blogspot.com

Rondreis Tsjechie

Abonneren op: Berichten (Atom).

rondreisturkije.com rondreisturkije.com

Home - 1-Reizen1-Reizen

Onze partners zijn aangesloten bij. Bus rondreis Bloemenriviera - 10 dagen. Tijdens deze busreis naar de Bloemenriviera bezoeken we o.a. Genua, San Remo, Rapallo en Monaco. Incl. een boottocht naar het prachtige Portofino! 3-daagse Stedentrip naar Londen. Maak kennis met Londen en bezienswaardigheden als de Tower Bridge en de Big Ben of ga lekker shoppen in de binnenstad. Boek een stedentrip Londen! Bus rondreis Bloemenriviera - 10 dagen. 3-daagse Stedentrip naar Londen. Stedentrips met de bus.

rondreisturkije2011.wordpress.com rondreisturkije2011.wordpress.com

Rondreis Turkije 2011 | Een andere WordPress.com site

Een andere WordPress.com site. Dag 1: Amsterdam – Antalya 2 April. Onze wekker stond afgesteld op 04.00 uur maar wij waren natuuurlijk al veel eerder wakker namelijk om 03.00 uur al, dus maar meteen opgestaan en aangekleed, wat gegeten en zo reden we om tien voor vier aan, op weg naar schiphol en zo stonden we na 1 uur in vertrekhal 3. Ook dit keer kon je dingen tax-free kopen maar er werd niet veel gekocht. We moesten eerst na het uitstappen een visum kopen van 15 euro, daarna hebben we onze koffers van...

rondreisuganda.org rondreisuganda.org

Rondreizen Azië en Afrika lokaal! - Rondreis Uganda - Fair2 - Rondreizen Ethiopië, Uganda, Rwanda, West-Afrika, Myanmar, Birma, Bangladesh

Zoek hier de rondreis van je dromen. Een rondreis door Uganda is een onvergetelijke ervaring. Dit land wordt niet voor niets de parel van Afrika genoemd. Het land kent een uitbundige, diverse natuur en zeer hartelijke mensen. Uganda is de ideale bestemming voor liefhebbers van natuur en wildlife, maar zeker ook voor mensen die de Ugandese cultuur willen leren kennen. Fair2 is meer dan een reisorganisatie, Fair2 ben je zelf als je andere keuzes maakt! Fair2 meerwaarde van een expert. Ontmoet ons op onze F...

rondreisvakantie.net rondreisvakantie.net

ALLE RONDREIS BESTEMMINGEN - Rondreizen | Rondreis Vakantie

Item delen op socialmedia. Het Zuid Oost Aziatische land Maleisie is een prachtig land om te ontdekken. Het land is verdeeld over het schiereiland Malakka en het voornamelijk Indonesische eiland Borneo. Bewonder de prachtige natuur in de regenwouden, ontdek de cultuur tijdens een bezoek aan de tempels en theeplantages, ervaar de bruisende hoofdstad Kuala Lumpur en ontspan op de stranden van het eiland Langkawai. Een rondreis door Maleisië is een ware belevenis om nooit te vergeten. Cultuur in de Caribbean.

rondreisvergelijk.nl rondreisvergelijk.nl

De goedkoopste rondreizen naar alle landen - Rondreis Vergelijk

Rondreis vergelijk Waarom meer betalen? Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. Noord- en midden Amerika. Undefined property: stdClass: $id in /public/sites/www.rondreisvergelijk.nl/plugins/content/popfeed/popfeed.php. Trying to get property of non-object in /public/sites/www.rondreisvergelijk.nl/plugins/content/popfeed/popfeed.php. Trying to get property of non-object in /public/sites/www.rondreisvergelijk.nl/plugins/content/popfeed/popfeed.php. Rondreizen vergelijken met rondreis vergelijk. Vergeli...