heidinjutut.blogspot.com

Sydämeltään mettäläinen

Tiistai 27. syyskuuta 2016. Vihdoinkin sain aikaiseksi tehdä pienen kuvakoosteen Heinäkuun Lapin reissusta. Paljon tehtiin, nähtiin ja koettiin . Kävimme museoissa , keilaamassa jne. tämä kirjoitus on kuitenkin vain kolmen tunturin valloituksesta ja matkasta Pohjois-Norjaan Varangenbotn nimiseen pikkukylään. Lähdimme reissuun aamulla varhain. yövyimme Virpiniemen liikuntaopistolla ja matka kohti pohjoista jatkui taas seuraavana aamuna. Kuva Perämeren rannalta. Saariselän keskustassa poroja oli paljon.

TRAFFIC RANK FOR HEIDINJUTUT.BLOGSPOT.COM

November

Saturday

Hey there! Start your review of heidinjutut.blogspot.com

• heidinjutut.blogspot.com

8 lähettänyt
9 heidi
10 ei kommentteja
kaunispää,kiilopää,ja iisakkipää,maisemia,reippaat retkeilijät,mitään ei nähnyt,norjan puolella,lähettänyt,heidi,ei kommentteja,kohteen lähettäminen sähköpostitse,bloggaa tästä,jaa twitteriin,jaa facebookiin,jaa pinterestiin,kurjenrahka again,tästä,blogi
GSE

Sydämeltään mettäläinen | heidinjutut.blogspot.com Reviews

Sydämeltään mettäläinen: helmikuuta 2015

Keskiviikko 11. helmikuuta 2015. Mistä tunnet sä Ystävän. Ystävänpäivä saa minut tuntemaan kiitollisuutta ihmisistä omassa elämässäni. Se saa minut miettimään ihmissuhteita, jotka ovat olleet ohikulkumatkalla mun elämässä. Niistäkin tunnen kiitollisuutta, koska jokainen ihmissuhde on tuonnut mun elämään kuitenkin jotain. Jokaisesta ihmissuhteesta voi oppia jotain. Yksikään ihminen mun elämässä ei ole ollut koskaan turha. Kuva lapseni ensimmäisestä koulupäivästä. Ystävän käteen voi tarttua kun jännitt...

Sydämeltään mettäläinen: kesäkuuta 2015

Keskiviikko 24. kesäkuuta 2015. Juhannus vuosimallia 2015 meni jo, mutta. Vuodet kuitenkin ovat kuljettaneet, me serkukset ollaan kasvettu. Jokaisella on oma elämä, omat juhannusperinteet perheinensä. Ei olla enää niin tiivis porukka. Ollaan osa samaa jengiä, mutta nähdään harvoin. Liian harvoin. Vain muutaman ihmisen kanssa olen läheinen tänäpäivänä. Yksi serkuistani on yksi tärkeimmistä Ystävistäni, hänet elämä kuljetti samalle paikkakunnalle. Siitä olen kiitollinen. Perjantai 12. kesäkuuta 2015. Tiete...

Sydämeltään mettäläinen: toukokuuta 2015

Keskiviikko 27. toukokuuta 2015. Eilen tehtiin seurakunnan päiväkerhojen kanssa retki Punkalaitumelle Yli-Kirran talonpoikaismuseoon, toiselta nimeltään Koiramäkeen. Mauri Kunnaksen kirjojen kuvitus on syntynyt tästä paikasta, näistä rakennuksista. Kaikille täälläpäin (Varsinais-Suomi) asuville paikka on varmasti tuttu. Rakennuksien sisällä oli nähtävillä miten ennen muinoin elettiin. Vanhoja mielenkiintoisia esineitä ym. Museossa oli nähtävillä myös miten riistaa ja muita eläimiä pyydystettiin. Oli ...

Sydämeltään mettäläinen: syyskuuta 2016

Sydämeltään mettäläinen: lokakuuta 2015

Sunnuntai 18. lokakuuta 2015. Eilinen oli yks mun elämän siisteimmäistä päivistä! Maanantai 12. lokakuuta 2015. Muutama kuva syksyn kauniista värisadosta. En ole vieläkään ehtinyt sinne Kurjenrahkaan ruskaa kuvailemaan, mutta todella toivon, että vielä ehdin. Nämä kuvat on ihan kodin lähimaastosta. Perjantai 9. lokakuuta 2015. Millainen olet valinnut olla? Viime aikoina olen kovasti pohtinut ihmisyyttä ja inhimillisyyttä. Mikä saa ihmisen asettamaan itsensä toisen yläpuolelle? Millaiselta ihmisenä näyttä...

heidinilsen.com heidinilsen.com

Heidi Nilsen of Santa Cruz, CA. Personal website and blog.

heidininhimalayaversiyonu.blogspot.com heidininhimalayaversiyonu.blogspot.com

heidininhimalayaversiyonu

Modelo Simple. Tecnologia do Blogger.

heidinitalia.blogspot.com heidinitalia.blogspot.com

Heidin Italia

Lauantai 7. tammikuuta 2017. Uutena Vuotena mietin muutaman muutoksen arkeen, jos ne toisi elämään enemmän tasapainoa ja yöt rauhoittuisi, eikä tarvitsisi valvoa. Näkymä olohuoneesta muuttui talviseksi yhdessä yössä. Joulun korjasin pois jo ennen Uutta Vuotta, joten loppiaisena juhlistimme vain Befanaa. Noitaa joka Italian perinteiden mukaisesti vie joulun mennessään tuoden lapsille lahjasukkia karkkeineen. Mathiaskin sai kolme sukkaa, mistä löytyi leluja ja karkkia, sekä koulutarvikkeita. Illalla kävimm...

heidinjeff.blogspot.com heidinjeff.blogspot.com

Heidi & Jeff's wedding

Heidi and Jeffs wedding. Overlooking our new hometown and the Hudson River, we were married on Saturday, October 10. We feel very grateful for our family, friends, and wonderful memories of the day in the most perfect setting. Thank you. Ceremony and Reception – October 10, 2009. Is located on Mt. Beacon off Monument Road in Beacon, NY. The ceremony will begin at 3:00 pm - Reception to follow. Use ‘ One Mountain Lane, Beacon, NY. Newburgh-Beacon Bridge Race – October 11, 2009. Running of this 5-mile race...

Sydämeltään mettäläinen

heidinka-unterwegs.de heidinka-unterwegs.de

Heidinka-unterwegs

heidinl.wordpress.com heidinl.wordpress.com

Sydafrika fra top til tå | – fra en "hygge-dane's" point of view

Sydafrika fra top til tå. 8211; fra en hygge-dane's point of view. Jeg kommer også til at savne jer! September 8, 2011. En klog mand/kvinde sagde engang:. Det er i mødet med andre, du finder ud af, hvem du selv er. Jeg har i mødet med Sydafrika og dens befolkning lært mere om, hvem jeg selv er, og hvad der er dansk. Den sidste tid på Learn to live. Har jeg adaped Sydafrika? Ting jeg nok kommer til at savne:. Små kommentar som: hallo lady! At se kvinder med børn på ryggen eller ting på hovedet. Dette var ...

heidinlaulustudio.fi heidinlaulustudio.fi

Heidin Laulustudio

Heidin Laulustudio on kevyen musiikin laulamiseen keskittyvä yksityinen laulukoulu aivan Hämeenlinnan keskustan tuntumassa. Laulaminen on ihanaa ja kehittävää, se sopii kaikille ja palkitsee niin ammattilaiseksi tähtäävän kuin harrastelijankin. Laulutuntien avulla voi saada apua myös esiintymisjännitykseen tai vaikkapa puheiden pitämiseen. Tiedustele rohkeasti juuri Sinulle sopivia tunteja!

heidinluovaaterapiaa.blogspot.com heidinluovaaterapiaa.blogspot.com

Liljatar

Pienen pieni kotiompelimo itselle ja hieman muillekkin rakkaudesta käsitöihin. Keskiviikko 5. elokuuta 2015. Peplum helmainen toppi tai paita on ollut valmistuslistallani jo pitkään. Nyt sain aivan ihanaa kangasta tähän tarkoitukseen ja tytöt pääsevät samistelemaan. Kangas on Elina Antilan suunnittelemaa Babushka roses, Pehemiältä. Kaavan pohjana toimii Peppi toppi 122cm, Ob 6/2013 johon olen lisännyt itse piirtämän helman. Kävimme kuvia ottamassa läheisellä suolla, löytyi muutama hilla myös etelästäkin.