jurnaldecamino.blogspot.com

jurnal de ghidon

Sunday, November 14, 2010. Ziua 16: Ponferrada - Samos. Marti, 21 Septembrie. Of, nici nu mai stiu *** sa imi cer scuze.nu am mai ajuns sa scriu aici, si scuza ca nu am avut timp nu prea tine. E foarte greu sa ma mai pun in acea dispozitie, imi e dor rau de tot sa fiu pe drum, dar trebuie sa termin totusi acest blog. Dar in curand am iesit si au inceput sa se vada muntii iar:. Foarte misto oraselul, la poale de munte, cu 2 biserici f importante, una 'de Santiago". A doua biserica, din vale ca sa zic asa ...

TRAFFIC RANK FOR JURNALDECAMINO.BLOGSPOT.COM

October

Sunday

Hey there! Start your review of jurnaldecamino.blogspot.com

• jurnaldecamino.blogspot.com

CONTACTS AT JURNALDECAMINO.BLOGSPOT.COM

jurnal de ghidon | jurnaldecamino.blogspot.com Reviews
DESCRIPTION
Sunday, November 14, 2010. Ziua 16: Ponferrada - Samos. Marti, 21 Septembrie. Of, nici nu mai stiu *** sa imi cer scuze.nu am mai ajuns sa scriu aici, si scuza ca nu am avut timp nu prea tine. E foarte greu sa ma mai pun in acea dispozitie, imi e dor rau de tot sa fiu pe drum, dar trebuie sa termin totusi acest blog. Dar in curand am iesit si au inceput sa se vada muntii iar:. Foarte misto oraselul, la poale de munte, cu 2 biserici f importante, una 'de Santiago. A doua biserica, din vale ca sa zic asa ...
1 jurnal de ghidon
8 share to twitter
9 share to facebook
10 share to pinterest
jurnal de ghidon,dealuri si delulete,posted by,eloy,3 comments,email this,blogthis,share to twitter,share to facebook,share to pinterest,salutare salutare,pietrele care cresc,rusinica,la wiki repede,cu cartofi,si cu bere,4 comments,1 comment,ahoy,october
GSE

jurnal de ghidon | jurnaldecamino.blogspot.com Reviews

jurnal de ghidon: October 2010

Friday, October 1, 2010. Ziua 15: Rabanal del Camino - Ponferrada. Luni, 20 Septembrie. Da, da stiu, sunt neserios, nu am terminat blogul, imi pare raaaaaau, uite ma revansez acuma. Aveam niste draaaaaci.mai ales ca tineam f bine minte ca am ajuns cu ele, si nu aveam decat cei 30 metri de la intrarea in refugiu la camera cu paturi unde sa caut, si nu era. Adica mi-a sparlit-o careva. mi-a dat altele! Am luat-o la deal deci multumit. Am ajuns destul de repede la un satuc numit Foncebadón, care era int...

jurnal de ghidon: Ziua 13: Bercianos del Real Camino - Leon

Monday, September 20, 2010. Ziua 13: Bercianos del Real Camino - Leon. Sambata, 18 Septembrie. Iar am sa scriu fara poze, de la biblioteca si gasesc vreun net mai pe seara sa adaug si poze. Posturile mai vechi pe care le-am scris asa au si poze acum, mai putin unul cred. M-am despartit dimineata de rusi, propunand ca loc de intalnire Villar de Mazarife, un alt albergue recomandat de omul de la San Anton. O sa vedeti in poze. Seara se inchideau portile la 9:30 asa ca nu am zabovit cat as fi vrut pe strazi...

jurnal de ghidon: August 2010

Wednesday, August 25, 2010. Ceva amanunte mai tehnice. OK, se pare ca am trezit interesul multora, deoarece am primit déjà o caruta de intrebari J. Un scop implicit al acestui blog este sa trezesc si altora interesul pentru aceasta calatorie, si se pare ca déjà se intampla! Asadar, sa o luam in ordine: plecam, eu si Vlad Dumitrescu, cu un low cost (blue-air - Radu, deci ne pilotezi? Spre Barcelona sambata 4. De ce Barcelona? Direct nu e zbor, nici macar Tarom, doi. Apoi, trebuia sa ajungem cumva cu ele d...

jurnal de ghidon: Ziua 15: Rabanal del Camino - Ponferrada

jurnal de ghidon: Ziua 16: Ponferrada - Samos

Sunday, November 14, 2010. Ziua 16: Ponferrada - Samos. Marti, 21 Septembrie. Of, nici nu mai stiu cum sa imi cer scuze.nu am mai ajuns sa scriu aici, si scuza ca nu am avut timp nu prea tine. E foarte greu sa ma mai pun in acea dispozitie, imi e dor rau de tot sa fiu pe drum, dar trebuie sa termin totusi acest blog. Dar in curand am iesit si au inceput sa se vada muntii iar:. Foarte misto oraselul, la poale de munte, cu 2 biserici f importante, una 'de Santiago". A doua biserica, din vale ca sa zic asa ...

LINKS TO THIS WEBSITE

Herculane de Revelion – Creasta Capitanului | Munte şi idei

Poate doar un alt blog despre munte… şi idei. Herculane de Revelion – Creasta Capitanului. Revelionul se apropia vertiginos si aveam un singur plan: mergem la Herculane. Anii precedenti petrecuti de revelion la Herculane nu au fost cei mai activi pentru mine, dar anul acesta am promis ca vom urca traseul clasic de alpinism denumit Creasta Capitanului (4B). Pe la 11.30, pe 31 decembrie 2011 eram la baza traseului. Temperatura era pe la -2 grade si, ceea ce nu stiam noi, vantul batea destul de pute...Ultim...

28.07 Lespezile Lirei | Munte şi idei

Poate doar un alt blog despre munte… şi idei. Sambata, 28.07, am parcurs primul meu traseu de perete in Piatra Craiului. Auzisem foarte multe lucruri bune, totodata intimidante, despre acestea. Cum Foaie cu Mari si Gabi, Luci si Jeleu formasera echipe pentru a merge in „Muchia Bondarului”, am decis ca este o oportunitate foarte buna de a parcurge traseul „Lespezile Lirei” alaturi de Rox. Pe drum, am numarat grupuri ce insumau vre 35 de persoane, fapt aparent OK pentru ca oamenii se mobilizeaza si urca pe...

O cam dăm ca cimpanzeii | Munte şi idei

Poate doar un alt blog despre munte… şi idei. O cam dăm ca cimpanzeii. Să fiu sincer m-am cam săturat să aud expresia „aşa sunt românii – x”, dar aş vrea să o mai folosesc pentru o ultimă oară. Deşi, în afara cercului restrâns de prieteni, sunt uşor în afara comunităţii montane în ultima vreme nu pot să nu observ, fie de pe bloguri, forumuri, comentarii la diverse articole şi din auzite de pe la alţii, tendinţa asociată în general cimpanzeilor – de a arunca cu căcat. Nu mă înţelegeţi greşit! Ei bine, exa...

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

jurnaldecalatorie.ro jurnaldecalatorie.ro

Jurnal de calatorie | Povesti de calatorie

August 24, 2014. Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging! One comment so far. Proudly powered by WordPress.

jurnaldecalatorietfto.blogspot.com jurnaldecalatorietfto.blogspot.com

jurnal de calatorie prin Tara Fagarasului

Jurnalul călătoriei noastre printr-o „ţară” fascinantă, în care, la aproape fiecare intersecţie de drumuri, se află câte o troiţă cu braţele întinse spre cer ca într-o rugăciune mută! 8222;Ţara” în care batem grăbiţi la porţi şi suflete închise, ca să salvăm de la uitare şi ignoranţă o bucăţică de Românie autentică! De ce ne grăbim? Pentru că în ritmul în care ne mor bătrânii, ne mor şi poveştile! Ori poveştile astea, sunt, pentru noi, CELE MAI FRUMOASE POVEŞTI DIN LUME! Foto Marius Blana si Mihai Sin.

jurnaldecalatorii.net jurnaldecalatorii.net

Jurnal de calatorii

Castelele de poveste ale Bavariei. Neuschwanstein. Martie 22, 2018 de Andra Gheorghe. Citește în continuare ». Etichetat atractii turistice bavaria. Regele Ludwig II al Bavariei. Castelele de poveste ale Bavariei. Hohenschwangau. Martie 21, 2018 de Andra Gheorghe. Citește în continuare ». Etichetat atractii turistice bavaria. Regele Ludwig II al Bavariei. Calatorie fascinanta in lumea cristalelor. Swarovski Kristallwelten. Februarie 26, 2018 de Andra Gheorghe. Citește în continuare ». Etichetat atractii ...

jurnaldecalatorii.wordpress.com jurnaldecalatorii.wordpress.com

Jurnal de calatorii | by Iulia & Frank

124; Comments RSS. Cetatea Rupea Cetatea Cohalmului. Manastirea (Grota) de la Sinca Veche. Insula Thassos – Chrissi Amoudia – Panagia. Hanul Dacilor Cluj Napoca. Limenas – Insula Thassos. Cascada Valul Miresei – Rachitele, Cluj. Pensiunea Domnitei Sophie – Salistea, Malaia. Restaurant Flanca – Giroc – Timisoara. Transalpina – Iulie 2012. Pestera cu Oase - Maramures. Constantin Brancusi - Calea Eroilor - Masa Tacerii, Poarta Sarutului si Coloana Infinitului. Limenas - Insula Thassos. După eliberarea Bulga...

jurnal de ghidon

jurnaldecancer.ro jurnaldecancer.ro

Jurnal De Cancer

Marți, 12 ianuarie 2016. Si le stim pe toate. Bai fratilor, am innebunit cu totii si peste noapte ne-am transformat in o gasca de nationalisti spalati pe creier? Faceti ochii mari, incordati creierul ca sa aveti ceva striatii pe el, ca nu ramana neted si incepeti sa ganditi. Sa o luam prima pe aia cu cazul Budnaru si Norvegia. Joi, 20 noiembrie 2014. Sincer acum. Ce poti sa le vinzi oamenilor aia? PS: Poza asta nu e a mea, am luat-o de aici: http:/ www.alexscrie.ro/e-plin-internetul-de-badea/&#46...Am vo...

jurnaldecapitala.wordpress.com jurnaldecapitala.wordpress.com

jurnaldecapitala | The big city. Recording the big city life is a serious mission. Recording the inside thoughts life its a must. Follow me as I do both.

The big city. Recording the big city life is a serious mission. Recording the inside thoughts life its a must. Follow me as I do both. July 15, 2015. 8211; Buna ziua, ati sunat la 112. Care este urgenta? 8211; Buna ziua, vreau sa raportez o crima. De fapt cateva milioane de crime. 8211; Da, spuneti. Va ascult. 8211; Am ajuns la concluzia ca Guvernul Romaniei este corupt … si ca asta este o crima. 8211; Fiti mai specific, va rog. Cand s-a intamplat? 8211; Eu nu locuiesc acolo…. June 21, 2015. Sub privirea...

jurnaldecarte.ro jurnaldecarte.ro

Despre carti - Blog Jurnaldecarte.ro

Email: contact [at] jurnaldecarte [dot] ro. Ce citim in 2015? Ce citim in 2015? Ianuarie 12th, 2015. Octombrie 5th, 2014. Cum va schimba George R. R. Martin literatura populara pentru totdeauna. Cum va schimba George R. R. Martin literatura populara pentru totdeauna. Septembrie 28th, 2014. Ce carti sunt citite pana la capat? Ce carti sunt citite pana la capat? Septembrie 19th, 2014. Despre teoria formelor fara fond. Despre teoria formelor fara fond. August 25th, 2014. August 18th, 2014. August 5th, 2014.

jurnaldecartomantie.wordpress.com jurnaldecartomantie.wordpress.com

Blog protejat › Autentificare

Bună primăvară, dragă bloguleț dragă! După 3 ani. Poate chiar 4 ani. Am revenit. Am șters aproape tot. Sute de articole. Lăsăm trecutul unde îi este locul. În trecut. Punct și de la capăt. Blog public din nou. Pasiunea a rămas. Am mai jonglat cu cartonașele uneori. Am citit. Am studiat. Nu știu când, cum și despre ce voi scrie. Dar o voi face uneori. Sper. E colțul pasiunii mele. Să fie întâlnirea binecuvântată! I ching – viata profesionala. 8211; barbat inalt, saten cu ochi caprui. 8211; barbat cu ochii...

jurnaldecasa.blogspot.com jurnaldecasa.blogspot.com

Jurnal de Casa

Thursday, 9 October 2008. Wednesday, 8 October 2008. Wednesday, 27 August 2008. Poze noi in curand. Ieri am fost la garsonieră să facem poze noi. Acolo ne-am dat seama ca am uitat aparatul. Nici o problema, revenim. Si totusi, de fiecare data cand intru pe usa aceea, ma simt acasa. Foarte acasa, nu cum ma simt in locuinta noua, cu care inca ma obisnuiesc. Sper sa vindem garsoniera repede, ca sa nu mai putem merge pe acolo, ca sa uit si sa ma fortez si mai tare sa simt noul loc Acasa. Iata si cele cateva ...