kajak-undervisning.dk kajak-undervisning.dk

kajak-undervisning.dk

Kajak Undervisning | Tips og tricks til kajak undervisning

Velkommen til kajak-undervisning.dk More. Hjemmesiden hvor du kan få inspiration undervisning i selvtræning i kajak More. Vi ligger stor vægt på den legende tilgang til træning og undervisning i kajak More. Vi har samlet alle de bedste øvelser vi kunne finde på et sted More. Rigtig god fornøjelse med siden More. Navigation er læren om at finde vej, det vil sige at fastslå geografisk hvor man befinder sig og hvordan man finder frem til sit bestemmelsessted. Model til udvikling af kajakøvelser. Her er der ...

TRAFFIC RANK FOR KAJAK-UNDERVISNING.DK

March

Tuesday

Hey there! Start your review of kajak-undervisning.dk

3 seconds

CONTACTS AT KAJAK-UNDERVISNING.DK

Kajak Undervisning | Tips og tricks til kajak undervisning | kajak-undervisning.dk Reviews
DESCRIPTION
8 alle artikler
9 no comments
10 læs mere
kajak undervisning dk,forside,kontakt os,om os,kurser,litteratur,navigation,alle artikler,no comments,læs mere,formidling,redninger,sikkerhed og redning,bugsering,udstrækning,opvarmning,for og bagror,styretag,fremad roning,kantning,sideforflytning,rundtag
Apache

LINKS TO THIS WEBSITE

ivan på bloggen: august 2014

Fredag den 22. august 2014. Fur - en rundgang, der skal gentages. Målet for sommerferien var at udforske Limfjorden. Salling rundt var planen, men vores ferie begyndte lige den dag, da den ellers dejlige sommer sluttede 2014. Måske blev oplevelsen forstærket af, at vi blot et par dage inden, selv havde gået rundt der oppe på toppen af skrænterne - godt nok i regnvejr og blæst. Fredag den 8. august 2014. Hjemmefra havde jeg tjekket vejret både på DMI.dk og på YR.no - og ingen steder lovede de vind...Nu va...

ivan51c.blogspot.com ivan51c.blogspot.com

ivan på bloggen: Kajakkere på ski

Torsdag den 19. marts 2015. Skal bruges til at stå på ski. Tja, nu er det under alle omstændigheder 2. år vi forsøger os, og det blev igen en succes. Denne gang gik turen til Valloire i Frankrig med Danski. Jeg havde lokket med god mad og flotte pister - og værelsesstandard, der ikke er til så mange stjerne - og det holdt. 21 marts 2015 kl. 07.32. Helt enig med Ivan i alle aspekter. Kanontur. Nu skal de bare flytte Valloire et par hundrede meter op og udvide med 100 km pister. Kajaklink, som jeg kan lide.

ivan på bloggen: april 2014

Lørdag den 12. april 2014. Det var egentlig Kammerslusen, der var udgangspunktet. Vi skulle spise en god middag der. Men hvad ville være mere naturligt, end at tage kajakkerne med på taget. To blev til flere, og så var det vi begyndte at overveje, om der kunne være problemer med selv at tage til Vadehavet, der var jo noget med steder man ikke måtte komme og så lige noget tidevand. Lørdag morgen tog vi af sted fra standen, og gik syd over langs Langli. Vi havde valgt en lidt skæv dag, for tidevanden v...

ivan på bloggen: maj 2014

Tirsdag den 27. maj 2014. Hvorfor bruge en masse tid og kræfter på at tage et EPP3 bevis? Det er vel relevant at spørge sig selv om, nu hvor eksamen er vel overstået for 6 roere i BRKK. Så mit formål blev opfyldt, og nu glæder jeg mig til at nyde livet på vandet i min havkajak resten af året. Abonner på: Indlæg (Atom). Kajaklink, som jeg kan lide. Forsvarets Center for Operativ Oceanografi. Qajakqrolls - med mange forskellige rul. Franco Ferrero: Sea Kayak Navigation. Doug Cooper: Rough Water Handling.

ivan på bloggen: februar 2014

Tirsdag den 18. februar 2014. Foråret er på vej. Forleden søndag, da vinden kom med 10-12 sekundmeter fra sydvest, var vi to, der vagte at pakke kajakkerne på taget, og køre til Roskilde fjord. Her var der fortsat meget vind, men til gengæld var opbygningen af bølgerne mindre, så det var til at komme frem – selv om det ind i mellem var hårdt arbejde. Og så er dagen også blevet længere – dejligt, så kan vi atter komme ud på vandet. Søndag den 16. februar 2014. Tjek vejrudsigten - sæt strategien. Vi tjekke...

ivan på bloggen: juni 2015

Tirsdag den 23. juni 2015. Til Mandø i kajak. Dan er en af mine store stjerner. Få timer efter vi i 2013 havde spurgt ude på nettet om hjælp til at ro ved Esbjerg, stillede han op og tog i mod os med åbne arme. Og siden har vi holdt kontakten ved lige, ikke mindst ved de årlige træf med Havkajakroerne. Allerede i Grådyb så vi de første sæler, der kredsede nysgerigt rundt om vores kajakker. Peter Mayers Sand klokken 12:30. Vi fik reddet os ind i renden Galgedyb til Peter Meyers Sand, og der lå der mange s...

ivan på bloggen: november 2014

Mandag den 10. november 2014. 2014 Gensyn med Orust. Orust er en svensk ø, et stykke nord for Göteborg, Sveriges tredjestørste. Vi var rundt i 2012, men sidste år kom jeg ikke med, for det var midt i vores ferie. I år passede det bedre, så i de sidste dage af august var vi 6 fra klubben, der tog de næsten 400 kilometer nordover for at sejle rundt om Orust. Men Orust kan godt vente at få besøg igen. Abonner på: Indlæg (Atom). Kajaklink, som jeg kan lide. Forsvarets Center for Operativ Oceanografi.

ivan på bloggen: Øerne

Tirsdag den 23. juni 2015. Besøgte øer - alfabetisk. Besøgte den 22. juni 2015. Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom). Kajaklink, som jeg kan lide. Forsvarets Center for Operativ Oceanografi. Qajakqrolls - med mange forskellige rul. Til Mandø i kajak. Franco Ferrero: Sea Kayak Navigation. Doug Cooper: Rough Water Handling. Doug Cooper: Sea Kayak Handling. Blog, nok mest kajakblog. Vis hele min profil. Følg denne blog via e-mail. Skabelonen Vandmærke. Leveret af Blogger.

ivan på bloggen: marts 2015

Torsdag den 19. marts 2015. Skal bruges til at stå på ski. Tja, nu er det under alle omstændigheder 2. år vi forsøger os, og det blev igen en succes. Denne gang gik turen til Valloire i Frankrig med Danski. Jeg havde lokket med god mad og flotte pister - og værelsesstandard, der ikke er til så mange stjerne - og det holdt. Abonner på: Indlæg (Atom). Kajaklink, som jeg kan lide. Forsvarets Center for Operativ Oceanografi. Qajakqrolls - med mange forskellige rul. Franco Ferrero: Sea Kayak Navigation.

ivan51c.blogspot.com ivan51c.blogspot.com

ivan på bloggen: Møns klint en sommerdag

Fredag den 10. juli 2015. Møns klint en sommerdag. Så kom der endelig en weekend, hvor vejrudsigten hele vejen igennem holdt. Så vi pakkede sydfrugterne og drog til Mønbroens Kajakhotel fredag aften - og nåede der at få en snak med deltagerne i "Open Møn Maraton 2015", der blev sat i gang lørdag morgen klokken 05:00. Og det blev en dejlig dag - med de mest spektakulære syn - skal vi ikke bare lade billederne fortælle resten. Abonner på: Kommentarer til indlægget (Atom). Kajaklink, som jeg kan lide.

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

kajak-tour.dk kajak-tour.dk

Kajak Tour

Die besten Informationen und wichtigsten Links zu allen Themen im Zusammenhang mit kajak-tour.dk.

kajak-tours.de kajak-tours.de

Kajak Tours - Wasserwanderparadies in Mecklenburg

Tel: 039829.20324 / 0174.827 52 30 Impressum. Die Mecklenburgische Seenplatte, ein Paradies für Wasserwanderer. Innerhalb dieses ausgedehnten, stark verzweigten Seen- und Flussgebietes findet man noch jede Menge Naturschönheiten und kann in der Ruhe des dünnbesiedelten Gebiets noch so richtig die Seele baumeln lassen.Auf Bächen und Seen begegnet man nicht selten Eisvögeln, See- und Fischadlern, Kormoranen, Reihern sowie Fischottern und Bibern. Per Kajak oder Kanadier oder bei einer begleiteten Kanutour.

kajak-travel.com kajak-travel.com

Home

Bogenschießen im Münchner Umland. Natur pur hautnah erleben. Surfen auf den bayerischen Flüssen. Live active. Live outdoor. Runter vom Sofa. Raus aus dem Alltag. Rein in die Natur. Auf Berge, Flüsse und Seen. Außergewöhnliche Erlebnisse. Unvergessliche Momente. Wir sind schon draußen. Kommen Sie mit. Erleben Sie Ihr Leben! Tel 49 89 326 72945. Fax 49 89 326 72946. Mobil 49 179 4529155. 85748 Garching b. München.

kajak-umiakundco.de kajak-umiakundco.de

::: KAJAK · UMIAK & CO - Hakola Dippel und Sohn :::

kajak-und-meer.de kajak-und-meer.de

Bei uns bekommt Ihr Kajak und Meer - Kai de Meer

Fjord, Sund und Alsen rund 2015. Rund Orust und Tjörn 2015. Die Schlei erleben 2015. Workshop Matsch am Paddel. AGB`s Kurse and Touren 2015. Die beste Möglichkeit einen Traum zu verwirklichen ist aufzubrechen. Ihr träumt vom lautlosen Dahingleiten über das Wasser, vorbei an malerischen, idyllischen oder bizarren Ufern. Nur das sanfte Plätschern des Flusses, das Rauschen der Meeresbrandung und das Singen des Windes sind zu hören. Abends am einsamen Strand lasst ihr den Tag am Lagerfeuer Revue passieren.

kajak-undervisning.dk kajak-undervisning.dk

Kajak Undervisning | Tips og tricks til kajak undervisning

kajak-uteliv.com kajak-uteliv.com

Paddla kajak, kajakpaddling i Stockholm | www.kajak-uteliv.com

Karta, kompass and navigerings kurs. Kajakräddningar and säkerhets kurs. Boka i vår webbshop. 5-dagars tur med guide. 3-dagars tur med guide. Boka i vår webbshop. SUP yoga och fitness. Vi som jobbar här. Välkommen till Kajak och Uteliv! Vi älsklar att paddla och vill gärna dela med oss av allt kajakpaddling har ett erbjuda. Du är välkommen till vår anläggning på Gräddö i Stockholms norra skärgård. Hos oss hittar du allt inom havskajakspaddling och Stand Up Paddle, SUP. Stand Up Paddle Yoga. Ge bort en ka...

kajak-vakantie.nl kajak-vakantie.nl

Kajak vakantie | kajakken, vakantie, Duitsland, Alpen landen, kajak vakantie, Frankrijk, Spanje, Pyreneeën, sportief, rondreis, wildwater, kano, kanovaren vakantie, kajakken ardennen, kanoen ardennen, familie, belgische ardennen, actief weekend ardennen,

Tel: 31 (0)72 509 4000. Een kajak vakantie voor iedereen. Kies Europagaai voor een kajak vakantie. Wij zijn experts in cursussen wildwaterkajakken en brandingkajakken. WRT = White water Rescue Technician. SRTA = Swift water Rescue Technician Advanced. Kies hier een sportieve kajak vakantie! KAJAK VAKANTIE VOOR JONG EN OUD. Kajak vakantie voor de hele familie ook jongeren en kinderen. Kajak vakantie wildwaterkajakken of brandingkajakken? Kajak vakantie voor de hele familie ook jongeren en kinderen. Voor e...

kajak-verleih.de kajak-verleih.de

canoe-dreams - Infos rund um den Kanusport

Ihr Browser kann keine Flash-Animationen abspielen. Your browser cannot play Flash-Animations. If your Browser has difficulties in playing Flash-Movies plaese click here.

kajak-vesteralen.de kajak-vesteralen.de

Stø Kajakk

Die Kajakwelt von Stø. Ihr Weg zu uns. Mehr Aktivitäten in Stø. Bitte wählen Sie ihre Sprache. Velg din sprak. Please coose your language. Wilkommen in Stø. Stø, an der Nordspitze der Vesterålen – Insel Langøya gelegen. Ca. 400 Km nördlich des Polarkreises, inmitten einer grandiosen Natur, (die auch mal recht ungemütlich sein kann), hat sich diese 180 - Seelen Gemeinde den usprünglichen Charakter einer Nord - norwegischen Fischerdorfes erhalten.