kalandozasokmongoliaban.blogspot.com

Kalandozások Mongóliában

2013 augusztus 30., péntek. Vikivel, Annával (részképzésesek), Krisztával és Olivérrel nekiindultunk Binder felé, hogy megnézzünk egy régi írásokkal teli sziklát (Rashaan Khad), egy kitaj romot és egy régi kolostort Binder környékén (Bereewen kolostor). Kedd reggel indultunk útközben megnéztük Dzsingisz nagy szobrát. Az 1206-s gyűlés helyszíne. Napelemes emlékmű a születési helyen, éjjel világít. 2013 augusztus 23., péntek. A sofőr és a családja cecerlegben. 8217; vagy ’mit dolgozik? Szerencsésen megérke...

TRAFFIC RANK FOR KALANDOZASOKMONGOLIABAN.BLOGSPOT.COM

June

Friday

Hey there! Start your review of kalandozasokmongoliaban.blogspot.com

• kalandozasokmongoliaban.blogspot.com

8 nincsenek megjegyzések
9 küldés e mailben
10 blogthis
kalandozások mongóliában,binder,a születési hely,a komp,bejegyezte,dorottya uhrin,dátum,nincsenek megjegyzések,küldés e mailben,blogthis,megosztás a twitteren,megosztás a facebookon,megosztás a pinteresten,öndör ulaan,mongólia újra,itthon,főoldal,július
GSE

Kalandozások Mongóliában | kalandozasokmongoliaban.blogspot.com Reviews

Kalandozások Mongóliában: december 2012

2012 december 22., szombat. Hogyan nem tanítottunk magyar nyelvet az árva mongol gyerekeknek. Gondolom senki nem lepődik meg azon, hogy most péntek este nem jött sms, sőt szombaton sem hívott, viszont jött tőle egy ilyen sms délután 4-kor: „ Kellemes ünnepeket kívánok! Nembaj ha nem tudtok el, pekingieket értem! Ég pecsétével vagyunk ellátva. Hülyék nem vagyunk”. Közben már sikerült elintézni a kilépési vízumot, persze kétszer kellett elmennünk a világ végére érte, mert mindig kell plusz egy lap. Bus...

Kalandozások Mongóliában: augusztus 2012

2012 augusztus 30., csütörtök. Miután hazaértünk Amarbayasgalantból bejött hozzánk egy afgán srác, hogy van-e kedvünk velük menni a Hövszgöl-tóhoz. Természetesen egyből igent mondtunk, hiszen nekem nagy álmom, hogy elmenjek oda. Hat felé megérkeztünk a jurtánkhoz, berendezkedtünk, majd elkezdtünk főzni, bár kicsit későn lett kész a vacsora, de nagyon jó volt. Mosogatni a patakban kellett persze. J. 2012 augusztus 25., szombat. Már régóta terveztük, hogy elmegyünk vidékre. Sajnos előző hétvégén nem jö...

Kalandozások Mongóliában: szeptember 2012

2012 szeptember 24., hétfő. A hétvégi kalandunktól és a kialvatlanságtól meggyötörve úgy döntöttünk, hogy hétfőn és kedden nem megyünk be az egyetemre, hanem inkább pihenünk. (Balázs bement hétfőn, de olyan beteg lett, hogy utána ő sem ment egy darabig). Nem is láttuk sok értelmét a bejárásnak, az órákon általában nem veszünk értelmes dolgokat. Az ország ismeret órán azt tanuljuk, hogy Mongóliában négy évszak van, és a tél a leghidegebb (neeeee, tényleg? 2012 szeptember 17., hétfő. Ennek az útnak a szerv...

Kalandozások Mongóliában: március 2013

2013 március 9., szombat. Már két hónapja itthon vagyunk, azért nem írtam, mert időm sem volt, és már nem is éreztem a késztetést. A karácsony egy buddhista országban a család nélkül meglehetősen furcsa volt, de szerencsére Szandi és Balázs ott volt, illetve a mongol családunk is. A szentestét Katánál és Ganbinál töltöttük, fát díszítettünk, sütit sütöttünk, igyekeztünk minél jobban Mongóliába varázsolni a karácsonyi hangulatot. Még ajándékoztunk is. A mongol halálféreg nyomában. Kína nagy, Kína szeret.

Kalandozások Mongóliában: október 2012

2012 október 29., hétfő. Klasszikus mongol és kiállítás. Pénteken este Szandi megnézte facebookon, hogy kit ismerhet, kijött Adolf Gitler (sic! Szerda este elmentünk egy Danzan nevű festő kiállításának a megnyitójára. A Szühbaatar tér felé mentünk, ahol éppen valami ünnepség volt. Mint kiderült aznap vezették be a parlamentbe az új képviselőket, így beöltözött emberek táncoltak a parlament lépcsőin. 2012 október 22., hétfő. Múzeum, kirándulás, satöbbi. A moziban a filmek angolul mennek mongol felirattal,...

kalandozasok.hu kalandozasok.hu

Kalandozások | Kalandozások

Hívjon most: 36-76/481-614 36-70/397-03-02. MistralTravel-Line Utazási Iroda, 6000 Kecskemét, Zimay L. u. 16. Ausztria, Lackenhof – Familienpension Sonnenhof. Ausztria, Lackenhof – Pension zur Post. MIÉRT A KALANDOZÁSOK.HU? A kalandozas.hu -t készíti a MistralTravel – Line. Az iroda széles túra kínálatában találhatnak kellemes kikapcsolódást gyermekeknek, felnőtteknek egyaránt. Küldje tovább ismerősének a linket gyorsan! Baleset – Betegség – Poggyász biztosítás nélkül! Hová, mennyiért utazunk?

kalandozasokerrearra.blogspot.com kalandozasokerrearra.blogspot.com

Kalandozások erre-arra

2017 január 1., vasárnap. Nepál 25. nap Dubai – Pozsony - Budapest. Dubaiban ugyanarra a viszonylag kicsi terminálra kerültünk, mint idefelé. 6 órát kellett itt éjszaka agyonütnünk. Karfával elválasztott kemény és hideg műanyag székek, jeges légkondi … nem igazán várakozásbarát hely. Végül találtunk egy kis elszeparált padlót az első üléssor és az ablak között. Mi mindenre is jó egy szárong! Dubai repülőtér / Dubai airport. Kis késéssel, de végre beszálltunk a gépbe. Jó sokáig „taxiztunk”...Vissza a busz...

kalandozasokk.blogspot.com kalandozasokk.blogspot.com

Kalandozásokk

Főleg túrákról és kalandokról olvasgathatsz nálunk, de életmódhoz, gondolkodásmódhoz is írtunk egy-két sort. Egyenlőre reklám mentesen a www.kalandozasokk.blogspot.com alatt lehet elérni oldalunkat. Email: kalandozasokk {kukac} gmail. com. A legfrissebb hírek, újdonságok :-) Íme:. 2010 július 24-27 Garam-Dunakanyar vizitúra. Már jelentkezhetsz: Surján Mártinál. 2010 aug. 14 IRONMANN. Kapcsolattartó: V. István. 2010 aug. 18-22. Alacsony-Tátra gerinctúra. Kapcsolódj be, hogy kikapcsolódj! Tevékenységünkben...

kalandozasokkozepfolden.wordpress.com kalandozasokkozepfolden.wordpress.com

Kalandozások Középföldén – 2015. július 6-12. | a Magyar Tolkien Társaság gyerektábora

Kalandozások Középföldén – 2015. július 6-12. A Magyar Tolkien Társaság gyerektábora. Tábor – 2015. 2015 augusztus 14 . Kedves szülők, kedves táborozók! Ugyan már nincs sok hátra a nyárból, de azért mi még szeretnénk veletek találkozni, mielőtt elkezdődik az új tanév, ezért szeretettel meghívunk titeket a tábori találkozónkra! A tábori találkozó helye:. Pest Megyei Könyvtár – Gyerekkönyvtár, 2000 Szentendre, Pátriárka u. 7. 2015 augusztus 29. 10:00 – 15:30. Bővebben… →. 2015 július 3 . Mi fán terem a ker...

Kalandozások Mongóliában

kalandozasoknotredame.blogspot.com kalandozasoknotredame.blogspot.com

Kalandozások Notre Dame-ban

WW in the Great Wide Open. August 18, 2015. Home, sweet home. A Design Sponge-on volt egy esszépályázat. Meg is írtam az esszét, de elnéztem a beküldési határidőt, úgyhogy lemaradtam, phew. A téma pedig valami olyan volt, amin sokat gondolkodom mostanában - hogy mitől lesz egy hely az ember otthona. Mert ugye itt van nekünk ez a kicsi ház, amit bérlünk, és amit első, udvarias leírásomban. Vagy mikor a gyerekszobában játszom Bubuval, örömmel futtatom végig a szemem a falakon. Ezt mind mi csináltuk. 2 A gy...

kalandozastravel.hu kalandozastravel.hu

Kalandozastravel.hu - Utazás, nyaralas, kirándulás, Görögország, Spanyolország, Olaszország

Görögország online foglalás. Budapesti séták. Utazási szerzôdés. Elérhetôségünk. ONLINE Utasbiztosítás. Görögország - SUPER LAST MINUTE AKCIÓ! Lubickolás Lido di Jesoloban vagy egy nap Velencében. Aug 20-21. Online foglalás. Aug 22-23. Online foglalás. Aug 29-30. Online foglalás. Neoline Kft. 1074 Budapest, Síp u. 4. 36 1 317-1256, 36 1 317-1056 Email: kalandozas@t-online.hu.

kalandozoegyesulet.5mp.eu kalandozoegyesulet.5mp.eu

Bemutatkozás

Divwin=dhtmlwindow.open('divbox', 'div', 'somediv', 'Bejelentés', 'width=450px,height=400px,left=200px,top=150px,resize=1,scrolling=1'); return false" Bejelentés. Ép testben ép lélek". Keress pénzt kérdőívek kitöltésével. Üdvözöljük a Kalandozó Sport, Kulturális és Szabadidősport Egyesület honlapján! 8222;Orandum est ut sit mens sana in corpore sano! 8221; avagy modernkori fordításban: Ép testben ép lélek! Kik hozták létre az egyesületet? Olyan magányszemélyek baráti csoportja, akik fontosnak tartják a f...