ottarogelse.blogspot.com

Ottar & Else's reiseblogg

Ottar and Elses reiseblogg. Tirsdag 11. august 2015. Vi kjørte hjemmefra på formiddagenn.Pent vær,men endelvind.Vi stoppa på. Suseån for lufting av Bella,samt litt mat. Deretter kjørte vi over brua,og til Hillerød,men der var det fullt. Vi kjørte derfor til Roskilde camping,en temmlig skakk og skjev. Campingplass,men helt ok.Her ble det Lasagne til kveldsmat. Neste dag dro vi til Vallø Camp,Köge! N5544598 E012.19221 Her ble det Pølser and stappe,mens vi så på Tour de France. Ymse ting,som f.eks.T...Og li...

TRAFFIC RANK FOR OTTAROGELSE.BLOGSPOT.COM

August

Friday

Hey there! Start your review of ottarogelse.blogspot.com

• ottarogelse.blogspot.com

8 del på twitter
9 del på facebook
10 del på pinterest
juli august,vi drar herfra,av året,lagt inn av,ottar,ingen kommentarer,blogg dette,del på twitter,del på facebook,del på pinterest,1 kommentar,else og ottar,eldre innlegg,start,bloggarkiv,oktober,februar,juni,juli,januar,våre andre blogger,etiketter
GSE

Ottar & Else's reiseblogg | ottarogelse.blogspot.com Reviews

Ottar & Else's reiseblogg: Påsken 2015 t/r nord-Tyskland

Ottar and Elses reiseblogg. Tirsdag 14. april 2015. Påsken 2015 t/r nord-Tyskland. Denne turen hadde vi avtalt å reise sammen med gamle naboer fra tiden vi bodde i Jelsnes. Som sagt så gjort,og vi startet opp på formiddagen Lørdag den 28.Mars,hvor vi møttes på Svinesund. Første etappe gikk til Sandsjøbakka rasteplass sør for Göteborg.Her ble det litt mat,og tid til å lufte hundene. Vi reiste så videre over Öresund-broen og til Hundinge havn,der vi overnattet.N55.59313 E012.35370. Vi kom i hvertfall over ...

Ottar & Else's reiseblogg: juni 2013

Ottar and Elses reiseblogg. Lørdag 15. juni 2013. I dag er det Torsdag den 13.Juni,og det silregner utenfor vinduet.Vi har pratet om å ta en “liten” tur med bobilen,da hvertfall Juli ser ut til å en ganske stri måned for oss her hjemme,og kanskje en god del av August også. Vi har snakket om å besè noe av Sørlandet nedover til Kristiansand,for så å ta ferga over til Hirtshals.Reiseruta vi har planlagt vil se omtrent slik ut som vist på kartet. Koselig plass denne Risør N58 43 167 E009 14 292. Søndag 16&#4...

Ottar & Else's reiseblogg: februar 2014

Ottar and Elses reiseblogg. Lørdag 8. februar 2014. Flytting,og kjøp av ny bobil. Nå er det en stund siden sist vi publiserte noe på bloggen her,og vi har vært ganske opptatt må man si. Vi har ryddet Ottars barndomshjem,gjort vårt eget hus presentabelt,og solgt dette! Pusset opp Ottars barndomshjem,hvor Else har gjort stort sett det meste.Alt dette tok siste del av 2013. Det sier seg selv at reiser og bobil har vært et ikke-tema i denne tiden. Send dette via e-post. Abonner på: Innlegg (Atom). Her ser du...

Ottar & Else's reiseblogg: juli 2014

Ottar and Elses reiseblogg. Mandag 7. juli 2014. Mandag 22.Juni reiste vi tidlig formiddag sydover på E6:Vi skulle møte Elses søster og svoger på www.getterönscamping.se. I Varberg.Her har vi planlagt å late oss noen dager,akkurat som vi ikke gjør det ellers. Vel,før vi dro,måtte Bella vaskes,noe hu ikke setter så veldig stor pris på, at halve størrelsen forsvinner når hu blir våt. Nei,detta er ikke noe å stå etter.Se å få tørka meg! Vi ankom Getterön på ettermiddagen,og fant oss en plass! Etter frokost,...

Ottar & Else's reiseblogg: Juli - August

ottarmichaelsen.blogspot.com ottarmichaelsen.blogspot.com

Ottars vindu...

En helt super blogg? Lørdag 8. november 2008. Oppstått fra de døde? Ja, dette er første livstegn her på lenge. Her skal jeg nok komme sterkere tilbake, og ikke vente så lenge til neste gang. Tirsdag 12. juni 2007. Her ser du Bjørnulf og meg på vårtur. Til glede og innspirasjon. Jeg har ingen av delene. Er usikker på om jeg skal bli med på karusellen. Har invitasjoner liggende, men vet liksom ikke helt om jeg skal joine. Kanskje er jeg litt gammelmodig? Håper ingen blir fornærmet på meg av denne grunn.

ottarms.com ottarms.com

oTTarms

0 item(s) - $0.00. Your shopping cart is empty! Welcome visitor you can login. Or create an account.

ottarness.com ottarness.com

OTTAR NESS, Ph.D.

I live in Vikhammer, close to Trondheim in Norway, and work as an Associate Professor at Centre for Mental Health and Substance Abuse at Buskerud and Vestfold University College, Norway. I also work as a Family Therapist at Trondheim Family Therapy Centre. In addition I am also a Taos Institute Associate . My work is is mostly focused on Collaborative Practices in Family Therapy and Mental Health Work - and are concentrated in the following five areas:. Collaborative practices in research methods.

ottarnordfjord.com ottarnordfjord.com

Ottar M. Nordfjord

Ottar M. Nordfjord. Writer of screenplays and novels. Wednesday, April 11, 2018. UNA will start it's pre-production in May, to start shooting early 2019. The project has also been selected for Focus Asia in Udine. More here. The concept drawing is done by art director Solrun Ósk. Friday, April 6, 2018. The grant is 50.000.000 Icelandic Krona, or around 410.000 Euros. The series, titled The Valhalla Murders. My film project UNA ( Repetition. Sunday, November 5, 2017. I did a TV interview on El Punt Avui.

ottaroalkazik.blogspot.com ottaroalkazik.blogspot.com

AlKazik

Thursday, March 14, 2013. An African Perspective on the Next Pope. Just a few hours before the election of Jorge Mario Cardinal Bergoglio, who takes the name Pope Francis, this article offering an African Perspective on the Next Pope. Was published in the ' Millenial. Is a project of Catholics in Alliance for the Common Good. It will be interesting to see how this perspective matches up! Annuntio vobis gaudium magnum; habemus Papam:. Eminentissimum ac Reverendissimum Dominum, Dominum Georgium Marium.

Ottar & Else's reiseblogg

ottarp.blogspot.com ottarp.blogspot.com

Ottar`s fotoblogg, fugler dyr og natur

Tirsdag 6. mars 2018. SVARTSTRUPETROST (Black-throated Thrush, Turdus atrogularis). En Svartstrupetrost adult hann har i vinter holdt til ved Salte på Jæren. Den har stort sett holdt til på en stor gjødselhaug hvor den har vært næringssøkende. Arten har også ført en litt flakkende tilværelse i systematikken. Ottar H. Pettersen. Linker til dette innlegget. Send dette via e-post. Mandag 27. november 2017. Grønnspett (Picus viridis, Green Woodpecke). Ottar H. Pettersen. Linker til dette innlegget. Gresshopp...