ultimatejourney.blogg.se

Ultimatejourney -

Nar vi pa kvallen den 16:e kom fram till bangkok stod klockan pa 9pm! Sa efter att ha varit pa resande fot i nastan 12 timmar blev det ingen sen kvall! Vi gick runt och checkade omgivningen pa koh san road! Fanns mycket intressant att se, men sangen lockade mer och vi kom i sang runt tolv slaget! En lang dag, men allt resande gick smidigt och enkelt! Bat resan fran koh tao var battre denna gangen, bussen som vi hamnade pa hade dock mycket kvar att onska! Sa dar stod vi strandade av var tuk tuk forare!

TRAFFIC RANK FOR ULTIMATEJOURNEY.BLOGG.SE

September

Wednesday

Hey there! Start your review of ultimatejourney.blogg.se

• ultimatejourney.blogg.se

8 kommentarer 1
9 trackbacks
10 riktigt skon resa
ultimatejourney,bangkok forsta dagarna,en bra resa,en bra dag,sorligt,allt ar oppet,allmänt,kommentarer 1,trackbacks,riktigt skon resa,riktigt imponerande,kommentarer 0,koh phangan,ciao,dem kom senare,besvikelse var ordet,haha,phuket,heeelt galet,de ni
nginx/1.6.2

Ultimatejourney - | ultimatejourney.blogg.se Reviews

Ultimatejourney -

Vi borjar ganska langt bak nu! Vi har ju inte bloggat pa ett tag och nu sitter jag har och forsoker tanka tillbaka . vad har vi egentligen gjort dem har dagarna! Inte bra att man redan borjar glomma! Torsdagen sa tog vi en laaaaaaaaaaang promenad, vi missade var hallplats och gick av lite sent och fick darfor ga genom hela downtown och en bra bit utanfor. Malet for dagen var att komma till Vancover aqvarium. Vilket vi gjorde efter nagra stop! Bilder finns pa FB). Da trodde vi pa en sjuk dag! Http:/ www&#...

Ultimatejourney -

Koh Lanta, dykning och Phi phi! Koh lanta 24/11 - 28/11 var en riktigt rolig tid! Vi hyrde skootrar med tre tjejer ifran england, eller, en skooter och en tuk tuk! Som inte hade nagra bromsar! Den klarade dessutom inte ens att aka uppfor backarna, vilket var ett antal st! En gang fick Simon hoppa ur tuk tuken och putta pa bakom sa att dem skulle klara av att komma upp pa kronet! Ena kvallen var vi pa en thai boxningskvall vilket var nagot extra! Hur fasen kan det bli lika i en thai boxnings match? Fantas...

Ultimatejourney -

Jaha, då var Vancouver, Kanada ja hela Nordamerika turnén vid sitt slut. Imorgon flyger vi då mot Malaysia och Kuala Lumpur. Runt 22 timmar går väl hela resan på om man räknar med mellanlandningen. Vancouver har varit mycket trevligt! Efter det så gick Rasse och jag (Simon) till ett gym som inte låg så värst långt härifrån. Riktigt skönt att kunna riva av ett ordentligt gympass! Väl hemma så blev det Pizzakäk och hockeytittande med hela familjen, mycket trevligt! 2011-11-02 @ 08:33:00 Allmänt.

Ultimatejourney -

Vi har lämnat soliga och varma Miami och kom igar till Vancouver och Pelle o Mary. Miami var fullkomligt underbart! Efter det så gick upp på rummet o fixade iordning oss då hotellet vi bodde på hade en nattklubb/pub. Väl där nere så fick alla visa leg, Robin och jag hade inga problem men när Rasmus fick slänga upp sitt blev det stopp! 21 var åldersgränsen och det gick inte att böja nåt på det. (kanske lite konstigt då jag kom in? Istället satte vi oss på stranden o drack öl, inte fy skam det heller.

Ultimatejourney -

Last night in NC. Sa va vi framme vid sista natten i North Carolina! En vecka som sammanfatts med mycket mat och manga utflykter! Resultatet = mycket lyckat! Flyget mot Miami gar imorgon kl 11.20 (amerikansk tid) och landar 15.35! 26 grader och sol vantar pa oss da och varmare blir det och underbart vader enligt prognoserna! Sa ikvall blev det pizza med familjen och lite kortspel med Austin. Tvattat sa de finns rena klader tills vi kommer till vancouver. Miami here vi come! 2011-10-21 @ 04:59:57 Allmänt.

ultimatejoomlaguide.com ultimatejoomlaguide.com

Coming Soon

Future home of something quite cool. If you're the site owner. To launch this site. If you are a visitor.

ultimatejosh.com ultimatejosh.com

Ultimate Josh | My Travels through the Ultimate World

My Travels through the Ultimate World. Skip to primary content. Skip to secondary content. Ultimate Peace Letter 2015. 8220;Why I donated to Josh and Ultimate Peace”. And we’re off! July 26, 2015. Camp Ultimate Peace 2015 is off to an incredible start! We’re now two days into camp and we’ve fully hit our stride with teams, campers, coaches, and CITs fully in sync with each other. Four new blog posts have just come online that outline what we’ve been up to:. Check out the awesomeness! May 15, 2015. Over t...

ultimatejosha.blogspot.com ultimatejosha.blogspot.com

ultimatejosha

Template Simple. Diberdayakan oleh Blogger.

ultimatejournal.blogspot.com ultimatejournal.blogspot.com

ultimatejournal

Thursday, May 7. More than a feeling,. But the knowing. the knowing that it is time to burn out or fade away. I think it would have been different if I had been paid a ton of money to play ultimate. Then again, it is unclear if that would've been a good thing. It certainly wouldn't have led me here. Was I ever Tim Duncan? Not a chance. But I was that me. That positive avatar of my self. Then these words from afar. But preparing to play — that’s the culprit. I just crossed over Randall's Island on Amtrak.

ultimatejourney.com ultimatejourney.com

ULTIMATE JOURNEY -- Around-the-World motorcycle tour

We play as hard as we work. (RatayRealty.com). 1999-2003: 4.5 Year World Tour. A Guinness World Record-Breaking Journey. 2015: Defender Safari - Part 1. Dec '15-Jan 2016 S.Africa to Angola then back. 2014: Adventure in Sourthern Asia. Dec '14-Jan 2015 Sri Lanka, India, and Nepal. 2013: Adventure Around the Equator. Nov '13-Jan 2014 Peru to Colombia via Ecuador. 2012: Left Coast of South America. Nov '12-Jan 2013 Argentina to Peru via Chile. 2011: Africa 3 - South East Africa. Swaziland, and South Africa.

ultimatejourneygtc.blogspot.com ultimatejourneygtc.blogspot.com

Ultimate Journey | Astra GTC

In October we asked members of the public to submit their 'ultimate journey' on our Facebook page for a chance to win an Astra GTC for 3 months. The submissions were open to the public vote and with over 500 votes five lucky winners made it to the top. You can follow their progress as they review this incredible new model right here and on our Facebook Page. Friday, June 8. Final few weeks with the GTC! They didn't seem to bother about us though fortunately! Overall, in all honesty, I would highly recomm...

ultimatejourneys.co.uk ultimatejourneys.co.uk

Ultimate Journeys | Personal Holidays | Tailor Made Holidays Home

Your browser is out-of-date! Update your browser to view this website correctly. Update my browser now. Travelling with Ultimate Journeys allows you to be effortlessly exposed to some of the world's best experiences, sights and events along the way. WHERE WOULD YOU LIKE TO GO? CHINA - with one of our Private English speaking guides together with a private car and a driver too. Hand picked restaurants and hotels to suit your taste and budget and sightseeing designed around you . What we can Offer. Usually...

ultimatejourneys.com ultimatejourneys.com

404 Not Found

HTTP/1.1 404 Not Found. The requested URL /e/404 was not found on this server.