andzel.net

Wyprawy rowerowe po świecie - zdjęcia: Maroko, Madagaskar, Tajlandia, Laos, Kambodża, Izrael (Jerozolima), Jordania (Petra, Wadi Rum), Egipt (Synaj, Luxor, Kair, Piramidy w Gizie), Angkor, Norwegia, Nordkapp, Szwajcaria, Grecja, jaskinie na Słowacji, Turcja, Meksyk, Jukatan, Gwatemala, Belize, Palenque, Tikal, Chichen Itza, Uxmal, lot balonem nad Kapadocją, foto safari w Kenii, Indie - krajobrazy, galeria, afrykańskie porterty, panoramy, fotografie, rower, wyprawy rowerowe, Parki narodowe Stanów Zjednoczony

TRAFFIC RANK FOR ANDZEL.NET

December

Saturday

Hey there! Start your review of andzel.net

CONTACTS AT ANDZEL.NET

ns2.netart.pl
ns3.netart.pl

REGISTRAR

NETART REGISTRAR SP. Z O.O.

WHOIS : whois.netart-registrar.com

REFERRED : http://www.netart-registrar.com

Leszek Andzel- zdjęcia: Maroko, Madagaskar, Laos, Tajlandia, Kambodża, Izrael (Jerozolima), Jordania (Petra, Wadi Rum), Egipt, Norwegia, Szwajcaria, Meksyk, Gwatemala, Belize, Grecja, Nowa Anglia, Słowacja, Turcja, lot balonem nad Kapadocją, foto safari w | andzel.net Reviews
DESCRIPTION
Apache
iso-8859-2

SUBDOMAINS

parkinarodowestanowzjednoczonych.andzel.net parkinarodowestanowzjednoczonych.andzel.net

Parki Narodowe Stanów Zjednoczonych

Parki Narodowe Stanów Zjednoczonych. Odwiedzenie parków narodowych Stanów Zjednoczonych było na liście moich marzeń od dawna. Dziś - po powrocie - dziwię się, jak łatwo udało się wszystko zorganizować: wiza, rezerwacja biletu i samochodu i w drogę! Stany Zjednoczone zaskoczyły mnie nie tylko wspaniałymi krajobrazami,. Ale też niezwykle serdecznymi ludźmi z ogromnym poczuciem humoru i . niskimi kosztami podróży. W sekcji "Informacje praktyczne" znajdziesz najistotniejsze uwagi pomocne w organizacji wyjazdu.

norwegia.andzel.net norwegia.andzel.net

Norwegia 1999

Idea wyjazdu na miesięczną, rowerową wycieczkę po Norwegii spadła na mnie zupełnie nagle, w chwili,. Gdy zupełnie się jej nie spodziewałem. Zacisnęła swoje macki na całym ciele nie dając pracować;. Zajęła najbardziej intymne fragmenty moich snów i zupełnie wyłączyła z życia towarzyskiego. Perspektywa zobaczenia cudownych gór na południu i dzikiej przyrody na północy Norwegii. Oraz dotarcie na Przylądek Północny była tak kusząca, że nie wahałem się ani chwili. I złożyłem wniosek o urlop. Widywałem je częś...

madagaskar.andzel.net madagaskar.andzel.net

Madagaskar 2005

Siedziałem z Piotrem przed bungalowem na obrzeżach Toliary wwąchany w zapachy otaczających nas kwiatów. Rozmawialiśmy o przebytej trasie. Byłem szczęśliwy, że mogliśmy spędzić ze sobą te wspaniałe trzy tygodnie. Wspólnie pokonywaliśmy kilometry na rowerach, zwiedzaliśmy parki,. Fotografowaliśmy lemury i płynęliśmy do rybackiej wioski, by popatrzeć na Malgaszy wracających. Z połowami. Kiedy zatrzymywaliśmy się przy małych sklepikach, by kupić ciasteczka i zimną wodę,. Pod dachem chatek przy drodze.

indie.andzel.net indie.andzel.net

Indie 2008/2009 - Delhi, Varanasi, Agra (Taj Mahal), Khajuraho, Jaipur, Pushkar

Pierwszego dnia chciałem wracać do domu. 8222;Przygotuj się na szok” – mówili znajomi, kórzy już kiedyś nawiedzili Indie – „ale z twoim doświadczeniem z poprzednich podróży powinieneś dać sobie radę” – pocieszali. Widziałem już wiele biednych, brudnych miejsc –. Laos, Kambodża. na Madagaskarze też nie żyje się lepiej. Widok kalekich, żebrzących ludzi,. Zwierząt na ulicy, natarczywy dźwięk klaksonów. W krajach Afryki i Azji już mnie nie dziwi. Ale pomimo doświadczenia z poprzednich podróży,. Do zaakceptow...

switzerland.andzel.net switzerland.andzel.net

Szwajcaria

Mam nadzieję, że zdjęcia, panoramy i krótkie relacje przybliżą Ci miejsca, które udało mi się odwiedzić.

greece.andzel.net greece.andzel.net

Grecja 2000

Rowerem przez kraj bogów. Oglądałeś wczoraj zachód słońca w Oia? Słyszę kogoś z prawej strony. Przepraszam, jakiego obiektywu używasz do zachodów słońca - to pytanie dochodzi gdzieś z tyłu. Uśmiecham się z lekkim zdziwieniem. Zawsze około godziny siódmej wieczorem tysiące turystów na Santorini wsiadają do samochodów. Że ich życie w dużej mierze opiera się na obsłudze. Przyjeżdżających gości - prowadzą hotele, tawerny,. Wypożyczalnie samochodów i skuterków. W maju i czerwcu - również nie szukają zaczepki,.

madagascar.andzel.net madagascar.andzel.net

Madagaskar 2005

slovakia.andzel.net slovakia.andzel.net

Slowacja 2000

W gorący długi, majowy weekend 2000 roku postanowiłem wybrać się na Słowację by odwiedzić kilka jaskiń - w Jasovie, Domicy, Gombaskowie oraz Aggtelek na Węgrzech. Nie spodziewałem się, że będę tak zaskoczony pięknem tego, co zobaczyłem. Jaskinie pełne są malowniczo oświetlonych stalagmitów i stalaktytów których uroku nie przebijają te, które widziałem w innych miejscach Europy. Drogi na Słowacji pomimo tego, że czasami dziurawe okazały się być bardzo przyjazne. Z Węgrami i śpiew ptaków w otaczającym lesie.

morocco.andzel.net morocco.andzel.net

Maroko 2006

Podróżuję rowerem by być bliżej ludzi. Uwielbiam zatrzymywać się przy małych sklepikach, kupować wodę i ciasteczka, siadać na ławce. I obserwować życie dookoła. Dosyć szybko pojawiają się ludzie, z którymi zaczynam rozmowę. Często dotykają roweru, sprawdzają powietrze w kołach, patrzą na licznik, podnoszą. Do góry ciężkie sakwy. Pokazuję im wtedy mapę z moją drogą. Wyciągam aparat. I robię zdjęcia. Taki typ kontaktu sprawia, że dosyć szybko staję się dla nich. W Maroko właśnie tego mi zabrakło. A inny pc...

andzel.net andzel.net

Leszek Andzel - photos: Morocco, Madagascar, Laos, Thailand, Cambodia, Israel (Jerusalem), Jordan (Petra, Wadi Rum), Egypt, Norway, Switzeraland, Greece, Turkey, balloon over Cappadocia, photo safari in Kenya

Photo Safari in Kenya - Masai Mara, Amboseli, Nakuru, Samburu. Lofoten 2007 - Norway the second time. The Birds - my impressions (without the bicycle but really worth visiting). Balloon flight over Cappadocia with Kapadokya Balloons (without the bicycle but really worth visiting). Israel, Jordan, Egypt 2007 - hot tee with Bedouins. Morocco 2006 - the sand straight into the face. Madagascar 2005 - lemurs, baobabs, the sea and African portraits. Switzerland - ideal place for cyclists. About me .:.

Lot balonem nad Kapadocją 2007

Z zapartym tchem patrzyłem w dół. Balonowa podróż nad Kapadocją była dla mnie – przyziemnego nielota – tak silnym doświadczeniem,. Że postanowiłem podzielić się swoimi wrażeniami łamiąc zasadę wyłączności publikacji zdjęć z wyjazdów rowerowych. Kapadocja jest jednym z najbardziej malowniczych miejsc na świecie oferującym komercyjne loty balonem. Konkurencyjne miejsca można znaleźć we Francji, Szwajcarii lub w Kenii w okresie migracji zwierząt,. Wahają się od 125 do 230 Euro. Lub opadać swobodnie na dół i...

Lofoty 2007 - Norwegia po raz drugi

Norwegia po raz drugi. Kto raz był na Lofotach będzie za nimi tęsknić dopóki nie odwiedzi wysp ponownie. Można oglądać zdjęcia, filmy, słuchać opowiadań, ale to nigdy nie wystarczy. Nikt nie opisze tej wspaniałej atmosfery,. Tego zapachu i światła charakterystycznego dla Lofotów. Zapamiętałem je jako wyjątkową część Norwegii. I zawsze chciałem tam polecieć ponownie. Teraz była to jedynie krótka, tygodniowa przejażdżka. Bez nerwów, bez bicia rekordów. 7 dni podróży,. Bez pośpiechu przejechane około 400 km.

Meksyk, Gwatemala, Belize 2008 - śladami Majów: Palenque, Tikal, Tulum, Coba, Chichen Itza, Uxmal

Dwie zielone papugi przefrunęły z głośnym wrzaskiem na drzewo po lewej stronie. Mgła znów zaczęła się unosić do góry a po chwili oba ptaki zniknęły w otaczającej mnie zieleni. Z prawej strony znów usłyszałem jakieś piski a po chwili chmara ptactwa przefrunęła nad moją głową. Uciekały przed małpą, która przeskakiwała z gałęzi na gałąź głośno coś krzycząc. We mgle, na drzewie po lewej zauważyłem tukany. Trzy z nich siedziały na gałęzi a pozostałe. Zazdrośnie strzegącego szczytu ruin Mundo Perdido.

Izrael, Jordania, Egipt 2007

Nie daj się zastrzelić. Z zasady nie pozwalamy rowerzystom tędy przejeżdzać,. Ale tym razem - trochę dla żartu - dla Ciebie zrobimy wyjątek. Jedź prosto, nie zatrzymuj się i nie schodź z drogi, bo dookoła wszędzie miny. Dojedź jak najszybciej i nie daj się zastrzelić.". Na ostatnim punkcie kontrolnym przed granicą izraelsko-jordańską. Kierowcy taksówek robili zakłady, czy żołnierze pozwolą mi jechać dalej. Kilkukilometrowy odcinek da się przejechać dokładnie sprawdzonym samochodem,. Może kiedyś wrócę do ...

LINKS TO THIS WEBSITE

rowerowarodzinka.pl rowerowarodzinka.pl

RowerowaRodzinka.pl

Pasjonaci fotografii, a w szczególności fotografii panoramicznej. Grupa fotograficzna widephoto.net. Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych panoram. Z naszej kolekcji - może znajdziesz coś na Swoją ścianę. A może zechcesz powierzyć nam utrwalenie w kadrze bardzo szczególnego momentu w Twoim życiu. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Impreza, której nigdy nie opuszczam:. Rozgrywany na Pomorzu Ekstremalny Rajd na Orientację HARPAGAN. Sprzęt, który się sprawdził na naszych wyprawach:. Chariot to najbardziej zaa...

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

andzejpiasecznybymarina.pun.pl andzejpiasecznybymarina.pun.pl

Nieoficjalne Forum O Andrzeju Piasecznym

Wszystkie promocje komputronik w jednym miejscu! Witaj na Forum O Andrzeju. 2011-05-03 15:28:56 przez Justyna. Najwięcej użytkowników ( 1. Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum. Pokaż wątki bez odpowiedzi. Adres ip do serwerów w Tzar. Ile obrotów śruby do mieszanki w gaźniku.

andzejs.com andzejs.com

www.andzejs.com

SIA "Andюejs un partneri. Solution and design Arnoldas Katinas (LT) Ph. 370 650 20800. engine - zencart.

andzejsreiters.com andzejsreiters.com

AndzejsReiters.com

Taču es nezinu, vai mēs esam sapratuši šīs traģēdijas iemeslus. Zvani un vēstules, ko esmu saņēmis šajās dienās, mazāk satur informāciju, vai vēl braukt uz Nepālu, cilvēki jautā, kādēļ tā notika? Un, lai gan nekad nekomentēju šādus procesus, šoreiz uzskatu par pienākumu pausts vismaz viedokli. Pārējais - katram pašam. Jā neesam, būs tādiem jākļūst un ļoti īsā laikā. Lai būtu mazāk emocionāls. Pēcvārds! Es joprojām braukšu un vedīšu ekspedīcijas uz Nepālu, - tā varu palīdzēt šai valstij. Dalailama viņam a...

andzejsteweiner.deviantart.com andzejsteweiner.deviantart.com

AndzeJSteweiner (Andrew Stewart) - DeviantArt

Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) " class="mi". Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ". Join DeviantArt for FREE. Forgot Password or Username? Deviant for 9 Years. This deviant's full pageview. Last Visit: 117 weeks ago. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. Why," you ask? Operating Sys...

andzel.net andzel.net

Jesień w Nowej Anglii. Parki narodowe Stanów Zjednoczonych. Meksyk, Gwatemala, Belize - śladami Majów: Palenque, Tikal, Tulum, Coba, Chichen Itza i Uxmal. Foto Safari w Kenii - Parki narodowe: Masai Mara, Amboseli, Nakuru, Samburu. Lofoty 2007 czyli Norwegia po raz drugi. Tym razem relaksacyjny tydzień bez pośpiechu. Ptaki - moje impresje (bez roweru, ale bardzo serdecznie zapraszam). Lot balonem nad Kapadocją (bez roweru, ale bardzo serdecznie zapraszam). Maroko 2006 - piachem w twarz.

andzelie.skyrock.com andzelie.skyrock.com

Blog de andzelie - Blog de andzelie - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Mise à jour :. ALORS OU TROS NOMBREUX SONT DES SALE RAPASSE, LA VERiTABLE AMiTiER NE CASSERA PAS ; EXiSTE ENCORE LES VRAi MES iLS SONT RARE LES FRERES JVOUS DEDi SE MORCEAU ( 8 ). Abonne-toi à mon blog! Je t'aime frt frt tro rien sans toi (l). Ou poster avec :. Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre. Posté le mercredi 30 juin 2010 10:00. Jtdr best friends for life (l). Rien sans toi (l).

andzelika-a.blogspot.com andzelika-a.blogspot.com

andzelika-a.blogspot.com

Chyba wszyscy już macie w swojej szafie coś w paski! Biel i czerń moim zdaniem najlepszy duet dla tego wzoru :). Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Edit: Zapomniałam o tych butach! Udostępnij w usłudze Twitter. Udostępnij w usłudze Facebook. Udostępnij w serwisie Pinterest. Wrocław, dolnyśląsk, Poland. Wyświetl mój pełny profil.

andzelika-goes-to-ireland.auslandsblog.de andzelika-goes-to-ireland.auslandsblog.de

My irish dream

Exchange isn't a year in your life, it's a life in a year! Kostenlose Blogs für Abenteurer. TY-Trip to Achill Island. Mittwoch, 01.06.2016. My last trip. my last days. It sounds so unreal, but it is true. I could have been sad, but Iwas actually in a happy mood, cuz I was looking forward to this trip so much. In the evening we did a bit of Irish dancing, where I wasn't really good in it. Montag, 30.05.2016. Wrecked, BBQ, and Stresed out. Mittwoch, 18.05.2016. My irish beavers were wrecked at this time, s...

andzelika-kuriata.com andzelika-kuriata.com

Andżelika Kuriata projektant-stylista-krawiec

Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, na ulicy, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje - Coco Chanel.

andzelika-pallach.com andzelika-pallach.com

Andzelika Pallach zaprasza na Kaszuby

Jestem administratorem portalu społecznościowego. Telefoniczny kontakt po uprzednim porozumieniu pocztą eMailową. Andżelika Pallach w Strasburgu. Mam zamiar tu wrócić (do Strasburga). Możemy też poczatować na tematy merytoryczne, ale po wcześniejszym ustaleniu terminu! Kulig w Strzebielinie w powiecie Wejherowo. Koniec zimy na półwyspie helskim. Wiosna z perspektywy psa Arona. Misterium Męki Pańskiej Teatru ODEON. Palma Wielkanocna Koła Gospodyń Wiejskich w Strzebielinie. Tajemniczy jar i jego magia.