hhoresh.blogspot.com

משפחת חורש

יום שבת, 21 ביוני 2014. פוסט אחרון בהחלט לשנה זאת: ניו יורק - 10 ימים בתפוח הגדול לסיום הטיול המופלא שלנו. 1524; אנחנו כמובן שניצלנו את זה בשמחה. בתחילה חשבנו להחזיר את הקרוואן ולהשתכן במלון, אבל לאור מחירי המלון והדירות הגבוהים בעיר היקרה הזאת, החלטנו להשאר בקרוואן ולהחזיר אותו ממש ביום האחרון שלנו לפני שעולים על הטיסה. ולאחר ההתמקמות בקמפ, נסענו כולנו במטרו למרכז העניינים - הטיימס סקוור. הראש שלנו כל הזמן בעננים, הגובה המדהים של הבניינים, לוחות המודעות הענקיים, המוניות מכל עבר - איזה עיר מדהימה! יום נו...

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of hhoresh.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
משפחת חורש,ומליוני אנשים,והתחברות לאינטרנט,וחוזרים לקמפ במטרו,איזה כייף,תם ונשלם,פורסם על ידי,תגובה 1,שלח באימייל,blogthis,שתף אל פייסבוק,רשומות קודמות,דף הבית,ארכיון הבלוג,יוני,אפריל,פברואר,ינואר,דצמבר,נובמבר,אוקטובר,ספטמבר,אוגוסט,פרטים עלי
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

משפחת חורש | hhoresh.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

משפחת חורש: וורמונט - ההרים הירוקים

יום ראשון, 1 ביוני 2014. וורמונט - ההרים הירוקים. נכנסנו למדינת וורמונט היפיפיה. מסביבנו הכל ירוק -אבל עדיין לא ירוק ממש אלא רק תחילתו של ירוק. אצלנו בישראל זה כבר נחשב לירוק ממש. אנחנו חולפים על פני וורמונט, קצת נוגעים בקצה הדרום מערבי שלה, בדרכנו לניו אינגלנד, ובכל זאת נהנים מכל רגע. הנופים מזכירים את צרפת - ״ההרים הירוקים״, משמעותם בצרפתית - וורמונט. אנחנו נוסעים בין ההרים ומשתגעים מכל המים בצידי הדרך, מזרימת הנחלים, מהפריחה המקסימה ומהבתים הבודדים היפיפיים. המייפל מגיע בארבעה טעמים - תלוי במידת הזיקו...

משפחת חורש: אפריל 2014

יום ראשון, 27 באפריל 2014. וושינגטון די.סי - עשרה ימים מלאי הסטוריה, מוזיאונים, אנדרטאות, הליכות רגליות ופריחת דובדבן מהממת! ההגעה לוושינגטון לוותה בהתרגשות רבה. חגי ואני מאד רצינו כבר לראות את כל האנדרטאות המרשימות, הפסלים שראינו בסרטים והבניינים המפוארים. הילדים רצו להגיע לכאן בעיקר בגלל שזה כבר סימן שאנחנו אוטוטו לקראת הסוף.וגם כי היתה איזה תקווה קלושה שאולי נראה את אובמה מנופף לשלום מהבית הלבן. בכל אופן, דווקא הבית הלבן היה הכי פחות מרשים.הילדים ציינו שזה ממש מקום עלוב בשביל נשיא. הסבר: בין מאות הסרט...

משפחת חורש: דצמבר 2013

יום שבת, 28 בדצמבר 2013. מבלים שבוע בסן אנטוניו (שהיא בעצם "קופי-פייסט" של מכסיקו.). בין לבין, נחנו בקמפ - סוף סוף התפנינו ללימודים כמו שצריך והילדים למדו כל בוקר (כמעט כמו בבית ספר), דגנו דגים באגם שבקמפ, ראינו מלא מלא סרטים בצפייה ישירה (זה היה הקמפ עם האינטרנט הכי טוב שהיה לנו בטיול) וכמובן תיבלנו מדי פעם באיזה וולמארט להשלמת הקניות. אז הנה סן אנטוניו שלנו. Rivercenter mall - ממש על הטיילת נמצא הקניון היפה שבו ביקרנו וכמובן שגם קנינו. ביציאה מהקניון, יורדים במדרגות ישר לתוך הטיילת. באחד הימים ביקרנו ב...

משפחת חורש: ינואר 2014

יום חמישי, 23 בינואר 2014. החיים הטובים בברדנטון - המשך הפוסט הקודם. מצרפת את כל יתר התמונות מהשבועיים האחרונים: סרסוטה, קורס צלילה והטיילת של ברדנטון. העיר סרסוטה - איזה יום סתלבט: הסתובבנו ברחובות ומצאנו רחוב שלם ובו ציורי גרפיטי על הכביש. את הגרפיטי הזה ציירה בחורה בשם ענת רונן. אין לנו מושג מי היא אבל משערים שהיא ישראלית.נכון? ואז הלכנו לחוף הים שהתגלה כאחד המקומות המקסימים שהיינו בהם. כמובן - טיילת, גני שעשועים, מסלולי אופניים, מסלולי ריצה, גן פסלים. גורם לנו כל הזמן לחשוב - למה אצלנו אין? קורס הצלי...

משפחת חורש: אוקטובר 2013

יום חמישי, 31 באוקטובר 2013. יוטה המדהימה - עכשיו התמונות, ועוד קצת חוויות. הפוסט הזה נכתב בקמפ מדוגם להפליא, אחד המפנקים שהיינו בהם עד היום, temple view resort - והוא נמצא בעיר הנחמדה st.george, במרחק שעה נסיעה מפארק זאיון. לפני יומיים עזבנו את זאיון בשל סופת גשמים ורוחות והגענו לפה כדי להעביר את הגשם בציויליזציה. בעוד יומיים אנחנו מתכוונים לחזור לפארק. הכנו ארוחות בוקר, קצת אינטרנט ועברנו לקמפ של הפארק ב-south campground, בלי חיבורים אבל עם טבע מדהים מכל עבר. מהמקדונלד'ס, נסענו שני מטר לחניית הוולמארט ...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 11 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

OTHER SITES

hhoreactorconelectrodossobrecepi.blogspot.com hhoreactorconelectrodossobrecepi.blogspot.com

HHO Reactor con electrodos sobre cepillos del pelo

HHO Reactor con electrodos sobre cepillos del pelo. Jueves, 4 de septiembre de 2008. HHO Reactor con electrodos sobre cepillos del pelo. HHO Reactor con electrodos sobre cepillos del pelo. Http:/ energiaalternativaparaurantia.blogspot.com/. Cuando no se tiene una pieza, hay que amoldarse a lo que encuentres en el mercado, todo es tener imaginación y pensar un poco. Juan Luis Fernández, Portavoz del Equipo. Suscribirse a: Entradas (Atom). Juan Luis Fernández, Portavoz del Equipo. Ver todo mi perfil.

hhoreactorjeringuillas60ml.blogspot.com hhoreactorjeringuillas60ml.blogspot.com

HHO reactor en jeringuillas de 60 ml

HHO reactor en jeringuillas de 60 ml. Martes, 2 de septiembre de 2008. HHO reactor en jeringuillas de 60 ml. EN IMAGENES PARA AMPLIAR. Lo que se puede fabricar con pocos materiales, fuera de la zona de trabajo. Juan Luis Fernández, Portavoz del Equipo. Suscribirse a: Entradas (Atom). Juan Luis Fernández, Portavoz del Equipo. Ver todo mi perfil. HHO reactor en jeringuillas de 60 ml. Llegada de la Irradiación desde el Sol Central de la Galaxia a la tierra. Es un gas que a presión atmosférica no es peligros...

hhorealestate.com hhorealestate.com

hhorealestate.com

hhorenting.com hhorenting.com

HHO Renting

Arrendamiento de equipo Power HHO. Arrienda generadores de combustible limpio HHO para todo motor de combustión interna. Aumenta la eficiencia de la combustión y la potencia del motor sin generar contaminación. Reduce hasta un 30% el consumo de combustible. Generador de combustible limpio. Reduce hasta un 80% la emisión de gases contaminantes. Toma la desición de hacer algo por el planeta hoy! Camiones con motor Cummins ISM e ISX. Furgon K3000 y JAC 1035.

משפחת חורש

hhoresponsive2.sitelister.co.uk hhoresponsive2.sitelister.co.uk

Default Parallels Plesk Panel Page

Web Server's Default Page. This page is generated by Parallels Plesk Panel. The leading hosting automation software. You see this page because there is no Web site at this address. You can do the following:. For more information please contact . Parallels is a worldwide leader in virtualization and automation software that optimizes computing for consumers, businesses, and Cloud services providers across all major hardware, operating systems, and virtualization platforms. To find out more information.

hhoretro.com hhoretro.com

Welcome hhoretro.com - BlueHost.com

Web Hosting - courtesy of www.bluehost.com.

hhoretrofit.com hhoretrofit.com

Welcome hhoretrofit.com - BlueHost.com

hhorg.org hhorg.org

Hadhramout Health Organization AR

مرحبا بك زائرنا الكريم. منظمة حضرموت الصحية منظمة صحية غير حكومية تأسست في المكلا بمحافظة حضرموت في الجمهورية اليمنية س جلت بوزارة الشؤون الاجتماعية والعمل في سبتمبر 2010م برقم (425) كمنظمة صحية تغطي أنشطتها محور حضرموت بداية ثم كافة محافظات الجمهورية مستقبلا . يضم هيكلها التنظيمي مجلس مؤسسين ومجلس أمناء وإدارة تنفيذية. بأكثر من مليوني ريال : توقيع اتف. ضمن أنشطة منظمة حضرموت الصحية ف. ستة منظمات مجتمع مدني مانحة تؤس. التزاما بواجبنا نحو المجتمع: و. مساهمة في تحسين التنسيقات الع. منظمة حضرموت الصحية تحتضن.