jaarverslag2015.vito.be

Vito

VITO is een sterke waarde in het wetenschaps- en innovatielandschap. In de voorbije 25 jaar is VITO uitgegroeid tot een sterke waarde in het Vlaamse wetenschaps- en innovatielandschap, met uitgebreide internationale connecties. VITO heeft hierbij haar onderzoeksfocus duidelijk gelegd op cleantech en duurzame ontwikkeling. Momenteel wordt volop ingezet op de nexus energie, materialen en chemie en specifiek de interactie en versterking tussen deze drie VITO cleantech-onderzoeksthema’s. Bekijk in dit filmpje.

WEBSITE DETAILS

Vito | jaarverslag2015.vito.be Reviews

INTERNAL PAGES

Vito

VITO accelerates the transition to a sustainable world. VITO has become a strong player in the Flemish science and innovation landscape. In the past 25 years, VITO has grown to become a strong player in the Flemish science and innovation landscape, with extensive international connections. VITO has aimed its research. VITO continues to support companies and federations by developing and transmitting knowledge, with special attention to SME's. Em Prof. Dr. Harry Martens. Chairman of the Board of Directors.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 0 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

LINKS TO THIS WEBSITE

vito.be vito.be

VITO

Overslaan en naar de inhoud gaan. De nood aan hernieuwbare energie neemt elke dag toe. VITO en EnergyVille voeren onderzoek naar 2 cruciale technologische doorbraken in die materie: de opslag van elektriciteit en de optimalisatie van thermische energiesystemen. Natuurlijke grondstoffen zijn onmisbaar voor ons economisch systeem. Maar ze worden steeds schaarser. VITO speelt hier op in met projecten rond duurzaam grondstoffenbeheer, gesloten materiaalkringlopen en nieuwe businessmodellen. Fietsers slanker ...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 2 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

SOCIAL ENGAGEMENT

OTHER SITES

jaarverslag2015.royalreesink.com jaarverslag2015.royalreesink.com

VERSLAG VAN DE DIRECTIE. Bericht van de CEO. Het jaar in vogelvlucht. Stap in precisielandbouw met overname Agrometius. Nieuwe groepsfaciliteit biedt stevige basis voor invulling groeistrategie. Versterking marktpositie in gebruikte machines. Schaalvergroting in hydraulische systemen met overname in Duitsland. 2015 Royal Reesink N.V. Disclaimer. Add page to basket. Remove page from basket.

jaarverslag2015.tmg.nl jaarverslag2015.tmg.nl

TMG jaarverslag 2015

TMG in het kort. Feiten en cijfers 2015. Samenstelling Raad van Bestuur. De wereld om ons heen. Financiële gang van zaken. Resultaten TMG Landelijke Media. Resultaten Holland Media Combinatie. Resultaten Sky Radio Group. Resultaten Keesing Media Group. Samenstelling Raad van Commissarissen. Verslag van de Raad van Commissarissen. Beloningsbeleid bestuurders en commissarissen. Toelichting op de geconsolideerde jaarrekening. Toelichting op de vennootschappelijke jaarrekening. Geert-Jan van der Snoek, CEO.

jaarverslag2015.usgpeople.com jaarverslag2015.usgpeople.com

Jaarverslag 2015

Bericht van de CEO. Maatschappelijke relevantie van ons werk. Visie, missie en strategie. Doel van corporate governance. De Corporate Governance Code. Algemene vergadering van aandeelhouders. Verslag van de Raad van Commissarissen. Hoofdlijnen van het remuneratierapport. Ontwikkeling in onze maatschappelijke relevantie. Ontwikkelingen in onze markt. Ontwikkelingen voor onze klanten. Ontwikkelingen voor onze medewerkers. Ontwikkelingen voor onze vermogensverschaffers. Geconsolideerde balans per 31 december.

jaarverslag2015.uzbrussel.be jaarverslag2015.uzbrussel.be

UZ Brussel - Jaarverslag 2015

jaarverslag2015.vangoghmuseum.nl jaarverslag2015.vangoghmuseum.nl

Van Gogh Jaarverslag | Home

Overslaan en naar de algemene inhoud gaan. Website Van Gogh Museum.

jaarverslag2015.vmca.nl jaarverslag2015.vmca.nl

Cover - Jaarverslag VMCA 2015

Wij zijn trots op wat alle vrijwilligers en mantelzorgers in 2015 hebben gedaan. Hallo, Ik ben Jeffrey. Ik neem je mee naar het Almere van de VMCA in 2015. Activiteiten voor het vrijwilligerswerk. Met vrijwilligers in cijfers.

jaarverslag2015.zeeuwsmuseum.nl jaarverslag2015.zeeuwsmuseum.nl

Zeeuws Museum Jaarverslag 2015

Jaarverslag Zeeuws Museum 2015. Advertentie BankGiro Loterij Museumprijs. Schip op zee, 'Rede van Vlissingen'. Jan Frederik Schütz, 1852 (olieverf op paneel). Gouden Eva op de Markt in Middelburg. Masterclass mutsen plooien onder leiding van Jankees Goud. Raket schieten op het Abdijplein in het kader van Stadsfeesten Middelburg. Filmstill uit De Profundis. Beeld Koen Hauser en Maarten Spruyt. Detail van foto op zaal van bombardement van Vlissingen van Charles Ludovicus Bert in Schieten tegen het vergeten.

jaarverslag3xm.nl jaarverslag3xm.nl

Jaarverslag Stichting 3xMJaarverslag Stichting 3xM

11 Dit is 3xM. 14 Omgang met belanghebbenden. 15 Kerncompetenties en SWOT-Analyse. 33 De kracht van televisie. 35 Invloed op de samenleving. 47 Enkele verzelfstandigde partners. 51 Strategie, beleid en ontwikkelingen. 61 Organigram per 31 december 2013. 62 Personeel en vrijwilligers. 71 Fondsenwerving buiten Buitenland. 83 Effectiviteit van de bestedingen. 85 Leer- en verbeterpunten. 86 Processen en procedures partners. 87 Risicobeheersing en -Analyse. 88 Oordeel van het bestuur over 2013. 11 Dit is 3xM.

jaarverslagalfacollege2015.sites.kirra.nl jaarverslagalfacollege2015.sites.kirra.nl

Geïntegreerd jaardocument 2015

Voorwoord College van Bestuur. Het jaar 2015 stond voor ons voor een belangrijk deel in het teken van. Lees verder ». Voorwoord College van Bestuur. Mogelijk geven het bovenstaande en de inhoud van ons jaarverslag 2015 u aanleiding tot vragen, opmerkingen of suggesties. Die ontvangen wij dan graag van u. College van Bestuur,. Wim Moes, voorzitter Christien de Graaff, lid. 111 Nieuw strategisch beleid. 112 Implementatie nieuw strategisch beleid. 15 Raad van Toezicht. 16 Naleving governance code. 42 Profes...

jaarverslagbiblionet.sites.kirra.nl jaarverslagbiblionet.sites.kirra.nl

Jaarverslag 2015

Strategie: horizon verbreden in de bibliotheek. Jubileum: 15 jaar Biblionet Groningen in 2015. Missie: iedereen kan bij ons een leven lang leren! De kracht van Biblionet Groningen. Ontwikkelen, inspireren en een leven lang leren. Waar zijn we te vinden? Biblionet Groningen in het nieuws. Projecten met het onderwijs.