reisverslagusa2012.blogspot.com

Reisverslag USA 2012

Vakantie USA 2012: Fly and Drive Oklahoma, Kansas, Missouri, Arkansas, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Texas. We hebben dit jaar een zeer gevarieerde reis met heel veel verschillende dingen. Een powwow, Route 66, verschillende mooie staatsparken, bekenden en onbekenden bezoeken, veel muziek, plantages bekijken, met een radarboot de Mississippi op en ga zo maar door! De route ziet er als volgt uit:. Dag 1: Amsterdam - Houston / Houston - Oklahoma City. Dag 2: Oklahoma City. Dag 3: Oklahoma City.

TRAFFIC RANK FOR REISVERSLAGUSA2012.BLOGSPOT.COM

DESCRIPTION
1 oklahoma
2 oklahoma/kansas/missouri
3 dag 8 lebanon
4 missouri/arkansas
5 arkansas/tennessee
6 dag 11 memphis
7 tennessee/mississippi
8 mississippi/louisiana
9 louisiana/texas
10 dag 21 amsterdam
oklahoma,oklahoma/kansas/missouri,dag 8 lebanon,missouri/arkansas,arkansas/tennessee,dag 11 memphis,tennessee/mississippi,mississippi/louisiana,louisiana/texas,dag 21 amsterdam,geplaatst door,mowi,2 opmerkingen,dit e mailen,dit bloggen,delen op twitter
GSE

Reisverslag USA 2012 | reisverslagusa2012.blogspot.com Reviews

Reisverslag USA 2012: Dag 12: Memphis - Greenville

Dag 12: Memphis - Greenville. In Leland kun je een tentoonstelling bezoeken die volledig is gewijd aan deze groene kikkervriend en al zijn kornuiten. Verder is een bezoek aan het Highway 61 Blues Museum, waar je het echte "Blues"-gevoel kunt ervaren, een mogelijkheid. Vanmorgen bijtijds weer op pad, eerst de gebruikelijke dingen, ontbijten, tanken en ijs en water halen! We zijn er één even ingegaan maar deed niet onder voor Las Vegas! En toen op zoek gegaan naar een hotel, we hadden het wel gehad vandaag!

Reisverslag USA 2012: Dag 15: Natchez - New Orleans

Dag 15: Natchez - New Orleans. New Orleans is de grootste stad van de Amerikaanse staat Louisiana. De stad is in 1718 gesticht door Jean-Baptiste Le Moyne de Bienville en genoemd naar de Fransman Filips II van Orléans. Op wets- en bestuursniveau zijn de stad New Orleans en de Orleans Parish hetzelfde. New Orleans wordt ook wel The Big Easy genoemd. Lekker ontbeten in het hotel en toen eerst gaan kijken waar Mammy’s Cupboard Natchez MS. Na even zoeken zagen we het overduidelijk liggen. Het s...Het was oor...

Reisverslag USA 2012: Dag 9: Lebanon - Mammoth Spring

Dag 9: Lebanon - Mammoth Spring. Mammoth Spring is een hele omvangrijke bron gelegen in het Mammoth Spring State Park. Het is de grootste bron in Arkansas en één van de drie grootste bronnen in de Ozark Plateau regio. Bronnen ontstaan wanneer door waterdruk een natuurlijke stroom van grondwater naar de aardoppervlakte wordt veroorzaakt. Daarna naar Ramona en Bob om gedag te zeggen. We kregen allebei nog een cadeau van haar en we mochten absoluut niet betalen voor de overnachtingen! In Thayer zijn we naar...

Reisverslag USA 2012: Dag 7: Springfield - Lebanon

Dag 7: Springfield - Lebanon. We gaan naar Lebanon om een aantal mensen te bezoeken. Allereerst Ramona en Bob van het Munger Moss Motel waar we ook overnachten. Vervolgens brengen we een dag door met onze goede vriendin, Judy. We gaan naar het Ha Ha Tonka State Park wat niet ver van Lebonon afligt. Misschien ook nog even kijken in het museum en Cathy gedag zeggen! We vermaken ons hier wel. Dit is toch zo ontzettend attent, kreeg het even moeilijk! En toen ook nog Scott van Root Beer 66! 17 juni 2012 11:05.

Reisverslag USA 2012: Dag 8: Lebanon

Vandaag gaan we met Judy Wallmark een dagje op stap. Ze wil ons wat van de natuur in Missouri laten zien dus gaan we het onderstaande park bekijken. Ha Ha Tonka State Park, Camdenton MO. Vandaag al vroeg afgesproken met Judy bij het Lebanon Laclede Library and Route 66 Museum. Het is bijna niet meer te herkennen, er is een aardige verbouwing gaande! Er komt nu ook een giftshop bij het museum en dat is een goede toevoeging. De schaalmodellen uit de auto gehaald en ze waren weer vol lof over de gedetai...

reisverslagje.nl reisverslagje.nl

Reisverslagje.nl

Van wereldreis tot dagje, leg je vast op reisverslagje. Registreer je nu en maak eenvoudig je eigen reis-weblog aan! Je kan dan alle hoogtepunten van je reis aangeven op de wereldkaart en hier je reisdagboek aan koppelen. Laat je vrienden en familie zien wat je hebt meegemaakt, en wáár! Controleer of jouw naam nog vrij is. Http:/ www.reisverslagje.nl/. Metro kaart van elke stad ter wereld. Ga je op reis naar een grote stad en wil je alvast de metro kaart bekijken? Wat voor rugzak backpack heb ik nodig.

reisverslagoostenrijk.blogspot.com reisverslagoostenrijk.blogspot.com

Reisverslag Oostenrijk en Zwitserland 2014

Reisverslag Oostenrijk en Zwitserland 2014. In de zomer van 2014 hebben we een reis gemaakt door Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein en een heel klein stukje Italië. Hieronder een verslag van de reis met veel foto's. Zondag 13 juli 2014. UNO-City en een extra nacht. Naast ons hotel lag UNO-City. We werden ondergebracht in het nogal ranzige NH-hotel bij het vliegveld. Maar hoe dan ook, we hadden een mooie reis gemaakt en dat laten we ons door zo'n akkefietje niet verpesten. De Venus von Willendorf.

reisverslagschotland2011.blogspot.com reisverslagschotland2011.blogspot.com

Reisverslag Schotland 2011

Zondag 14 augustus 2011. Dag 18: Edinburgh Zoo en terug naar Nederland. Omdat ons vliegtuig pas aan het eind van de middag vertrok hadden we nog een aantal uren te gaan voordat we naar het vliegveld moesten. Het Original Raj Hotel zat vlakbij de dierentuin. Van Edinburgh en daar hebben we de laatste uren van onze vakantie doorgebracht. Het bleek een behoorlijk grote dierentuin te zijn en de chimpansees werden net gevoerd toen we er aan kwamen. Maleise beer of honingbeer. Kort nadat we terug waren in Nede...

Reisverslag USA 2012

reisverslagusa2013.blogspot.com reisverslagusa2013.blogspot.com

Reisverslag USA 2013

Vakantie USA 2013: Fly and Drive Californië en Nevada. We gaan dit jaar niet naar nieuwe staten maar gaan Californië beter bekijken en pakken een stukje Nevada mee. Deze reis is een fijne mix van cultuur en natuur zoals we dat graag hebben. Het zit er al weer op helaas! Het dagelijkse verslag is hier te lezen. Een (nog) uitgebreider verslag zal t.z.t. op onze blog " Verhalen over Reizen. Dingen die we gaan bekijken zijn o.a.:. Alcatraz Island bij San Francisco;. Reno in Nevada;. Bodie ghost town;. Dag 15...

reisverslagusa2014.blogspot.com reisverslagusa2014.blogspot.com

Reisverslag MoWi USA 2014

Dag 22/23 Illinois - Nederland. Onze laatste dag in de USA, het zit er weer op voor dit jaar! Aan al het moois komt een eind zeggen ze altijd en dat klopt! Ze waren weer lekker. En dan zijn we ineens weer op Schiphol, dat ging eigenlijk best snel! Toen wij bij de bagageband aankwamen konden we gelijk onze koffers pakken, zit alles dan mee? En dan zijn we eindelijk thuis en zijn er 4 vriendjes heel blij om ons weer te zien! Bedankt Kelly, ziet er erg leuk uit! Lia komt nog even langs om de sleutel van ons...